לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אניקע

בת: 32

ICQ: 278774555 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

תשובות לשאלון השבועי


מה כולם עשו ואת מעולם לא עשית?
צבעו את השער,עישנו סמים וקפצו באנג'י

מה כולם עשו ואת לעולם לא תעשי?
אממ לעשן סמים

מה מעולם לא אמרת?
אני לא יכולה לחיות בלעדייך

מה מעולם לא אכלת?
סושי,מוח וסאברס

במה מעולם לא צפית בטלוויזיה?
שאלה קשה אממ לא ראיתי השיר שלנו ואהבה מעבר לפינה.

למה מעולם לא הקשבת? (מוזיקה)
מטכל וסקרימו

מה לעולם לא תכניסי לפה?
ג'וקים ,חלב וכל מיני דברים שגורמים לי לבחילה :)

מה לעולם לא תעשי באמצע במה באולם מלא באנשים?
לא אתפשט

ומה כן?
אברך מישו

ולסיום, האם תרצי לחיות בארץ "לעולם לא"?
לא נראה לי יש לי עוד הרבה דברים לעשות פה..

נכתב על ידי אניקע , 4/4/2009 15:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,024
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאניקע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אניקע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)