לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולמה הסודי של אלכס


מה כבר אפשר לתאר... בלוג, הבלוג שלי =)

כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

אריק ברמן


זה לא שאני אור את באה ממקום חשוך.
ואני לא כזה נכון פשוט את רגילה הפוך.
אם תסתכלי בתוך עייני ותראי שם משהו טוב חולף,
אל תופתעי אם תגלי שזה הטוב שבך שמשתקף.
מי זה שדיבר,גרם לך להרגיש קטנה,
ואם הוא גבר שיבוא לדרוך אצלנו בשכונה.
שימי פה תראש ותני לעצמך קצת שקט,
אל תספרי לי מתנות בקרוב תוכלי גם את לתת.


זה לא שאני אור את באה ממקום חשוך........
נכתב על ידי , 22/3/2009 20:10  
1879 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,616
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכסוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכסוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)