לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fall to Pieces


A sickness fills the pathways where I breath

Avatarכינוי:  Forever Scarlet -.-

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם היית מגדירה את עצמך כחברה טובה? מדוע?
אממ.. זה די מורכב.
אני חושבת שאני חברה טובה, אני תמיד עוזרת לחברות שלי בכל מה שצריך והן יודעות שהן יכולות לפנות אליי בכל מצב ואני תמיד אראה מה אני יכולה לעשות בשבילן. מצד שני - אני המון פעמים מקנאה בהן ומאחלת להן בלב שלי שימותו. חלק מהדברים השמחים שקורים להן, אני לא ממש שמחה בשמחתם. ולפעמים אני דואגת כל הזמן לאינטרסים שלי, אבל רק לפעמים.
אז, נסכם - אני לא חברה טובה, אבל תכלס... מי לא מקנאת בחברות שלה ומאחלת להן לפעמים שימותו?
אני לא ממש חושבת שקיים כזה דבר חברות אמיתית. (בין בנות, זתומרת ;)

האם את אוהבת יותר לקבל מחברים או לתת לחברים?
לתת, ללא ספק.
אני אוהבת לעזור לחברים שלי ואוהבת להיות זאת שמקשיבים לעצותיה ופחות אוהבת להיות זאת שתמיד צריכים לעזור לה.
אני לא נוהגת להכביד על חברותיי בכל המחשבות שלי מהסיבה שאנשים לא אוהבים שמטרידים/מדכאים אותם. פעם הייתי עושה את זה והרגשתי מאוסה אז הפסקתי.
כאשר אני צריכה לקבל משו אני מרגישה חסרת אונים. כאשר אני נותנת זה יותר טוב ואני מרגישה יותר שווה^^

האם יש לך חברה הכי טובה? מה שמה?
כמו שכתבתי מקודם, אינני חושבת שיש כזה דבר חברות אמת בין בנות (אולי אם היה לי ידיד הומו - אז הייתי יכולה לומר שיש לי חבר הכי טובXD) מהסיבה הפשוטה שתמיד יש תחרות וקינאה ביניהן.
יש לי 3 חברות טובות שאני סומכת עליהן, אבל עדיין - לא מרגישה שאני יכולה לספר להן ממש אבל ממש כל מה שעובר עליי.
לכן - אין לי חברה הכי טובה.

איך היית מגדירה חברה טובה?
כאחת כזאת שתמיד תהיה שם בשבילך - גם ברגעים הרעים וגם ברגעים הטובים. כאחת כזאת שתגיד לך את האמת, שתרגיש חופשי איתה לדבר על הכל, שתקבל אותך כמו שאתה ושתמיד תרצה לטובתך.
[התיאור הזה יותר מזכיר את אימא שלי].
לדעתי לא קיים כזה דבר בכלל.

האם פעם נפגעת מחברה? האם תרצי לשתף אותנו?
אני לא חושבת שהייתה פגיעה משמעותית, אחת כזאת שבאמת צריך לנתק עם אותה חברה או משהו כזה. היו דברים קטנים. אני זוכרת שחברה מאוד טובה שלי תמיד קראה לאח שלי "הומו" וכינויים כאלה וזה מאוד פגע וכמעט ניתקתי איתה את הקשר בגלל זה. חוצמזה חברה אחרת שלי סיפרה עליי שקרים וגרמה לחרם מצד כל הילדים... אבל כל אלה זה שטויות, זה עבר וטוב שכך.

מה לדעתך יכול לבנות ולפרק חברות?
איזה שאלה קשהXD
אני חושבת שכימיה טובה בין אנשים יכולה להתפתח לחברות טובה, רצון של שני האנשים להיות בקשר (או של מישו אחד אפילו. זה לא יעבוד אם שני האנשים לא נוהגים ליזום).
לפרק חברות... אני חושבת שמשהו באמת משמעותי. אולי בגידה באותו בנאדם.
לדעתי גם כאשר אחד החברים עובר למקום אחר... אם אין מספיק רצון לשמור על הקשר, הוא לאט לאט דועך בלי שום סיבה אלא סיבת המרחק, שאפשר להתגבר עליה בקלות...

האם את מגלה סודות שמספרים לך?
תלוי איזה סודותXD
יש לי שיקול דעת טוב בדברים כאלה, אני יודעת איזה סודות אפשר לספר ואיזה לא.
אם בנאדם מאוד קרוב אליי יבקש ממני לא לספר אני באמת לא אספר.
אבל אם סתם אומרים לי משו כזה לא חשוב או שזאת רכילות לוהטת אני מספרת.
אני נקבה אחרי הכלXD

האם פעם חברה גילתה משהו שסיפרת לה?
האמת היא שאני לא נוהגת לגלות סודות לאנשים. אין לי אמון בהם.
אני חושבת שלחברה אחת שלי גיליתי סוד מאוד משמעותי ואז גם היא גילתה לי סוד שמאוד דומה לסוד שאני סיפרתי לה, והיא לא סיפרה על זה וגם אני לא.
אז... לא, חברה לא גילתה עליי סוד אף פעם.

מה לדעתך הסימן לסיומה של חברות?
כאשר את פתאום לא מרגישה נוח עם אותו אדם, כאשר את מרגישה שאתם נפגשים בכוח, שהכל פתאום כבר לא כמו פעם.

נכתב על ידי Forever Scarlet -.- , 18/11/2007 11:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון כי משעמם (H)


1. שם פרטי? -

2. כינוי והסבר?.בטטה, דוחפת מלפפונים, חרמנית, מיוחמת וכדלקמן. הסבר? ישמצב שכבר הבנתם - אני חרמנית.(H)

3. גיל? 15 יההההההP: סתם מאני שמחה.

4. עיר? איזה עיר חור.

5. יש אחים? יאפ.

6. ההורים נשואים?נו בדחחP:

7. מה את לובשת? סווצ'ר ומכנס ספורט. הכי סטייל^^

8. מה מתנגן אצלכם בפלייליסט? bring me the horizon - pray for plagues שיר מפ3יץ!

9. יש לך אייסיקיו? איכסה

10. יש לך מסנג'ר? בדחחP:

11. מה הדבר האחרון שאכלתם?שניצל חיחיחי

12. יש לכם חיית מחמד?יאפ.(:

13. איזה? שני דגי זהב בשם שוקי ונחמה מתמצחוק!

14. מידת הנעליים שלך: 36-37 לפעמים גם 35

15. מאמין באהבה? אולי

16. מאמין באהבה וירטואלית?חחח ממש לא.

17. מאמין באהבה ממבט ראשון?אממ כן למה לא.

18. מה דעתך על הומואים/לסביות?הומואיםםם33> מאוד בעד הומואים מתה עליהם הם כאלה קושקושיםP: לסביות? למי אכפת מהשואבות שטיחים האלה?>< סתם נו, אני בעד הכל, שכל אחד יעשה מה שבא לו(:

19. מאמין בגורל?ישמצב

20. מאמין בה'?נופ. ה' הזאת היא סתם לסבית ממורמרת.

21. חוף או הרים? חוףף!!1 חהחה

22. לישון או לקום? בדח שלישון למה מה קרה

23. קרמבו וניל או שוקו? יש קרמבו שוקו ולא אמרו לי? ><

24. איזה שפות אתה מדבר\לומד? עברית, אנגלית, מעט ספרדית, מעט ערבית ת'מיודעיםם.. מה שצריך.

25. בן אדם של יום או לילה?בדחחח שלילהP:

26. רגיש לדגדוגים? תלוי מי המדגדג.

27. יש חבר/ה? נופ למה מי ירצה תי?

28. כמה פעמים בשנה את/ה בוכה? 5645645457745756

29. התחביב האהוב עליך הוא? מיוזיק :] ואולי גם כתיבה מדי פעם ת'מיודעיםם

30. עברת על החוק?עוד לא *פרצוף זדוני*

31. נרדמת בשיעור?חחח כמעט (:

32. מה הפאדיחה הכי גדולה שלך? יש מלאא אין לי כוח להיזכר באחת ספציפית.

33. מתי פעם אחרונה הסתפרת? אממ לפני חודש ._.

34. מתי פעם אחרונה התקלחת? אמממ.. לפני שבוע נראה לי...? סתם XD

35. מתי פעם אחרונה הלכת מכות רציניות? חחח וואי לפני מלא זמן XD

36. שם אהוב לבן?אמממ... תום, שחר. שמות כאלה כוסים וואי^^

36.5. שם אהוב לבת? לא דעתת =/

37. שם אהוב לכלב? רפרף/לאפי

38. בגדת אי פעם? אממ ישמצב ת'מיודעים

39. בגדו בך? יכול להיות

40. מה דעתך על בגידות?זה טבעי

41. מה הפחד הכי גדול שלך? להישאר בתולה זקנה עד שאמות :(

42. מה החלום הכי גדול שלך? למצוא אהבה אמיתית(:

43. האם יש קשר בין הפחד לבין החלום?בדחחחח שיש P:

44. זרקו אותך? חחח לא.

45. אתה זרקת? נופ.

46. מה התכונה הכי בולטת בך?ביישנות נראה לי חיחי

47. מה היית משנה בך? את הכבדות שלי ואת חוסר היכולת לדעת להתחבר לאנשים ולהיפתח אליהם.

48. נהנה בינתיים מהשאלון? עוד לא ^^"

49. יושב על כסא? טחחח יאפ

50. להמשיך? בדחחח רק תהיה יותר קריפי

51. אכלת משהו שגרם למישהו להקיא? טחחח לא נראה לי XD

52. התחלת עם מישהו? לא זוכרתת

53. התחילו איתך?יאפ(:

54. נשארת ער כל הלילה? טחחח השאלה היא האם נשארתי ערה כל הבוקרXD

55. דיברת יותר מ3 שעות בטלפון? חחח לא נראה לי D:

56. הרגת חיה בטעות?אמממ.. דבורה נהרגה אחרי שהחולירע הזאת עקצה תי>< אממ ובדחח שהרגתי נמלים אולי אפילו ג'וק^^ איזה סוסה אני וואי. סתם

57. הרגת חיה בכוונה? טחחח ישמצב XD

58. פגעת בעצמך פיזית? היו תקופות שנהגתי לנשוך את עצמי ._.

59. מעשנת סיגריות?נופ

60. מעשנת נרגילות? חחח לא אבל לא הייתי מתנגדת לנסות(:

62. שמת לב שאין שאלה 61? מי מסתכל על מספרים?><

63. שותה אלכוהול? חח לא

64. היית עם 2 אנשים בו זמנית? אפילו עם אחד לא XD

65. צללת עם דולפינים? בדחחחחחח שלא

66. היית ערום בציבור? כשהייתי קטנה חעחעחע

67. נפגשת עם מישהו מהאינטרנט? חח עוד לא

68. רצית להיות מישהו אחר? מממלללאאא פעמים!!1

69. התקלחת היום? לא נראה לי מוחעחע

70. הורדת שיערות מהרגליים: חח נו בדחP:

71. התעלפת? כמעט

72. קיבלת נכשל בתעודה? חחחח לא (=

73. שחית בעירום? כשהייתי קטנה ישמצב

74. עשית קרב גרעפסים? טחחחח לא XD

75. התנצלת על משהו שעשית? ישמצבב ת'מיודעים

76. היית כל הלילה על המחשב? חחחח כמעט כל יוםXD

77. היית כל הלילה מול הטלוויזיה? איכסה טלוויזיה

78. העברת פתקים בשיעור?בדחחחP:

79. היית אצל פסיכולוג? יאפ

80. פתחת את הפה באמצע מבול כדי לטעום טיפות? חחח נו בדח זה הכי סטייל^^

81. בכית בסרט? חחח ישמצב שמספר פעמים ת'מיודעיםם =)

82. ניתקת למישהו בפרצוף?חחחח כה XD

83. טרקת למישהו ת'דלת בפרצוף?I don't think so

84. נשארת כיתה? נופ אבל נשארתי גןXD

85. קפצת כיתה? זה בתכנון D:

86. השומר לא הכניס אותך לבי"ס כי בא לו? אמממ לא נראה לי

87. היה לך גבס? חח לא

88. קנית קונדומים?חחח בדח חיי הסקס שלי פרועים אעששש [NOT]

89. עשית היקי?חחח לא

90. עשו לך? נופ

91. התביישת בעצמך? מלא פעמיםם

92. התביישת בהורים שלך?אולי רק באימא ><

93. התביישת בחברים שלך? ישמצב.. אני כזאת מטומטמת><

94. עברת ישור שיניים? נופ

95. חשבת לעצמך אם בריטני ספירס באמת בתולה? אממ כשהייתי קטנה תמ'יודעיםם.. אחר גדלתי והבנתי שלא

96. יעזור לך אם אני אגיד עכשיו שהיא לא? מתמצחוק!!!1

 

 מה עדיף:

97. לונדון או פריז? בדחח שפריזזP:

98. סאבלימינל או הצל?טחחחח הצל כי הוא שמנמן ;;;

99. אש או מים?מים! מתמצחוקקק

100. חנוכה או פורים?פוריםםם שליטעעעע$#%#$%#$

101. משפחה או חברים? תלוי במצב רוח ת'מיודעיםם

102. לילה או בוקר? לילה(: הכי סטייל ^^

103. מחשב או טלוויזיה? בדחח שמחשב טלוויזיה זה פיכסהP:

104. חושפני או צנוע? אמממ באמצע כזה ת'מיודעים

105. מוזיקה או סרטים? בדחח שמוזיקה ^^

 

השלימו את החסר :

 

106. מה שאני הכי רוצה עכשיו זה? ללכת לישון ZzZzz

107. הכי אוהב? אמממ.. אקשןןן3333>

108. הכי שונא? שתיקות מביכות, כאשר אין כימיה בין אנשים =/

109. טוב ש...? יש לי קורת גג, אוכל, בגדים וכדלקמן

110. חבל ש...? כואב לי הראש עכשיו :(

111. הלוואי והיה לי? חיים בעלי יותר אקשן ת'מיודעיםם

112. אין דבר העומד? "בפני הרצון". אבל תכלס זאת סתם קלישאה מטומטמת =/

113. אם תרצו? תם יכולים לחרמן תי למה אני מיוחמת רצחחXD

114. מי ששונא אותי מצידי ש... תדרוס אותו בימבה ני יודעתתת

115. אחרי השאלון אני? הולכת לירוק יש לי ליחה מהמעדן המגעיל++ הזה

116. לא הייתי צריך? להיוולד. 

117. אני חייבת לומר תודה ל? כל מי שעדיין נמצא איתי בכלל טחח

118. אני חייבת לומר סליחה ל? לאחים שלי על כך שאני מתייחסת אליהם כאל זבל.

119. למה אני אף פעם לא? כי אתה טינופת 

120. אבגדהוזחטיכלמנסעפצקר? שתוק יא כושי

121. יומולדת זו סיבה ל? מתנות#$#@$%$#

122. העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לכם?תחיו כל יום כאילו הוא היום האחרון בחייכם. אבל תכלס לא מאמינה בזה

123. הערבים הם?..בני אדם

124. שלוש מילים שאתה יכול לומר על עצמך?ילדה מטומטמת +

נכתב על ידי Forever Scarlet -.- , 10/11/2007 05:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,704
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לForever Scarlet -.- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Forever Scarlet -.- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)