לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

* *קצפת* *


ברוכים הבאים לבלוג שלי כאן אני ירשום כול פעם משהו אחר היום התאריך ה24.5.05 האתר נבנה בשעה 10:43


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2005

השבת המשעממת שלי


היי  אני יספר לכם פה על השבתות שלי

אצלי  כמעט כול יום שישי עושים אצלי בבית

אז השבוע לא דודים שלי היו בארצות הברית{כבר חזרו}

אז  הלכתי לישון ב12

קמתי יום למחרת היה לי משעמם מוות היה השעה 10

אמרתי טוב אני יצא קצת יצאתי שיחקתי עם חברות ובצהריים עוד פעם משעמם נשארתי בבית למדתי ככה הם השבתות שלי

 

נכתב על ידי , 24/7/2005 22:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

ICQ: 30647872 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*ניקולוש*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*ניקולוש*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)