לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Real Life


מה אפשר לומר?! הבלוג יספר על המחשבות הכמוסות שלי... ובעיקר- על החיים שלי! מספיק?

כינוי:  what_ever

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2005

עוד שאלון.... התמכרתי!!


שאלון מספר 1:

איך קוראים לך? אילו היית בוחרת את השם שלך, כיצד היית בוחרת שיקראו לך?
קוראים לי מור והייתי קוראת לי נועה.

האם את אוהבת את השם שלך? למה?
ככה ככה

מה השם הכי מצחיק, ששמעת שקוראים למישהו?
לא מצחיק... עצוב: רוני סופרסטאר
מה דעתך על שמות זהים לבנים ובנות (נועם, שחר, אריאל וכו’)?
באסה... כי אני נדפקתי עם שם כזה!

האם את מאמינה שלשם יש כוח מיסטי או השפעה כלשהי על חייך?
יש מצב...
האם את מאמינה, שמישהו שנקרא על שם אדם אחר - יירש את תכונותיו?
לא סגורה על זה

 

שאלון מספר 2:

אלו סוגי סרטים את הכי אוהבת לראות?
אימה וקומדיה... בעיקר אימה

האם היו לך פעם סיוטים מסרט מסוים? איזה?
כן... זה ישמע דפוק... אבל מהצלול והטינה! (במקלחת)

האם את בוכה בסרטים עצובים? איזה סרט הכי ריגש אותך?
אפילו בסרטים מצוירים אני בוכה!

מה הסרט הכי מצחיק, שראית עד היום?
אחי, איפה האוטו שלי?

האם סרט רומנטי גורם לך לגעגועים לחבר (או, במידה ואין לך, גורם לך רצון למערכת יחסים)?
לא
האם סרט מסויים גרם לך להאמין במשהו חדש? לשנות את דעתך לגבי משהו?
כן... זה קורה לי עם כל סרט


מי שחקן הקולנוע, האהוב עלייך בכל הזמנים?
אמ... אין מישו מיוחד

האם פגשת פעם שחקני קולנוע מפורסמים? מי למשל?
הרבה... אין לי כוח להזכיר את כולם...

מחו"ל פגשתי את קוקו מהמורדים אבל זה היה כשהוא היה בארץ

נכתב על ידי what_ever , 25/7/2005 00:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת עליי...


טוב... למען האמת אני לא הכי יודעת מה אני יכולה לכתוב על עצמי... אז החלטתי שאני אשמתמש בשאלונים שמצאת בישרא בלוג... אז ככה:

 

שם: מור

גיל: 13

גובה: 1.54 משו כזה...

משקל: 39.

מיקום בארץ: איפשהו במרכז

מהי הספרה האחרונה בפלאפון שלכם? 0

מהו מספר המזל שלכם? נראה לי ש- 16

ספר או סרט? סרט כנראה... למרות שגם ספר זה לא רע..

חומוס או מלפפון? חומוס.

שחור או וורוד? החלטה קשה... אבל בהתחשב במציאות... ורוד

עט או עפרון? עט.

מחשב או טלוויזיה? מחשב.

שער ארוך או קצר? תלוי...

מיקי מאוס או פו הדוב? מיקי מאוס

כלב או חתול? כלבפקצות או ערסים? ערסים ...

מים או קולה? מים

מעיל או סווטשרט?סווטשרט

 

מתמטיקה או ספרות? מתמטיקה... אני לא לומדת ספרות

שניצל או פסטה? פסטה.

מסנג'ר או אייסיקיו? איסיקיו !

פסח או חנוכה?פסחחח דהה ...זה חופש של 3 שבועות והוא קרוב לסוף שנה ..אז כאילו מה השאלה ??מי החולני שיגיד חנוכה ??(סורי נסחפתי) .

חסה או כרוב ניצנים?כנראה חסה .

ספגטי או מקרוני? ...מקרוני.

גלידה או ארטיק? גלידה.

מגנום או מגנום לבן? מגנום.

תותים או דובדבנים? תותים.

עוגת שוקולד או עוגת גבינה? שוקולד.

בשר או עוף? עוף

עוגיות שוקולד או עוגיות חמאה? שוקולד.

אורז או פתיתים?אורז.

מלווח או ג'חנון? אמ.... לאדעת...

חמאה או גבינה? גבינה.

סלט ירקות או סלט פירות? פירות

מסטיק או סוכריה על מקל? לא מתה על שניהם... אבל עדיף מסטיק מנטה

רובי וויליאמס או ג'סטין טימברלייק? ג'סטין!

בריטני ספירס או גוון סטפני? גוון סטפני.

מוסיקה שחורה או מוסיקה "לא שחורה"? אם אמינם נחשב למוסיקה שחורה... אז שחורה!

משינה או כוורת? משינה.

בלינק 182 או סאם 41? בלינק 182.

רוק כבד או רוק רגיל? לאדעת

מוסיקה לטינית או מוסיקה ישראלית? לטינית.

אשר או אמינם? אמינם!

המומינים או דרדסים? דרדסים

טלנבלות או מדע בדיוני?השיר שלנו שולט!!!!

בידור או דרמה? בידור.

אמטיוי או וי אייג' ואן? mtv

 

 

ערוץ 3 או סטאר וורלדז? ערוץ 3.

מכושפות או באפי? מכושפות

צבע: ורוד (סורי), תכלת, ירוק בהיר... ושחור

שיר: like toy soldiers

זמר: אמינם

סוג מוסיקה: הכל חוץ ממזרחית

סרט: לאדעת... יש הרבה

ספר: לאדעת... יש מעט

אתר: אין אתר מיוחד

סוג ספורט:ריקוד... נחשב?!

אוכל: פיצה!

תוכנית טלוויזיה: השיר שלנו!

שעור בבצפר: מתמטיקה?!

מורה בבצפר: המחנך החמודי שלי!

נעליים: פומה או כפכפים

-האם אתה מאמין :

ב... חוקי מרפי? זה לא משהו שממש מאמינים בו... זה פשוט החיים האמיתיים!

חייזרים? אני לא סגורה על זה

מכשפות? גם על זה

אלוהים? אני דיי סגורה על זה... אבל אני לא בטוחה במאה אחוז

בטבע?לא סגורה!!!

שדים ורוחות? כנ"ל

פיות? כנ"ל

שלום כלל עולמי? מקווה

מערכת החינוך? כרגע...לא!

ריפוי בעזרת יוגה? כן

אהבה? כן

שנאה? כן

בחיים שאחרי המוות? לא סגורה על זה

אנשים? יש ויש

בכלום? הא?

כוכבים נופלים? כן.

-האם אתה:

מעשן? ניסיתי פעם אחת... אבל לא!!

מתאפרת? ברור

לוקח סמים? לא

חולה? איפה?

שונא את עצמך? קורה...

אוהב את עצמך? קורה...

משועמם? יש מצב...

 

פקצה? אומרים שאני פקצה... אבל אני לא!!!!!!

-האם אי פעם:

עישנת? פעם אחת נרגילה ופעם אחת סיגריה

ראית יותר מחמישה סרטים ביום? יש מצב

ישנת יותר מ30 שעות ברצף? לא

אושפזת בבית חולים? לא

ראית אדם מת במציאות? לא ומ

ראית חתול מת במציאות? כן

עשית טיפול שיניים? כן

הקאת במקום ציבורי? כן

שינית בכוונה מילים מסויימות מהלקסיקון העיברי? יש מץ

עוררת מהומה בבי"הס כמחאה על משהו? לא שזכור לי ..

יצא לך להתמכר לספרי הארי פוטר? ראיתי את שני הסרטים הראשונים... וניסיתי לקרוא את הראשון... ואל הלך...

חיכית למשהו קרוב לשנה (אם כן, למה?):לא שזכור לי....

עישנם סגריות מלחץ חברתי והתחרטתם? זה לא היה מלחץ חברתי... זה היה התנסות... וזהו! אני לא נוגעת בזה יותר!

טעמת קליק XL? ברור!

פגשת אי פעם את מתי אטלס? לא שאני יודעת...

יצא שהעלו אותך בדרגה במשהו ופתאום באיזה יום החליטו להוריד אותך חזרה? מה?! לא..

היה לך אי פעם סיוט בגלל צופית גרנט? ממנה? אין מצב..

קרה שהקרבת את כל כולך כדי להציל מישהו? לא... אבל יש מץ שזה יקרה

רבת פעם עם מישהו וכשחשבת על זה זה נשמע לך כמו סתם קטנוניות מצדך? אולי עם ההורים שלי?

רצית שיהיה לך זנב? לא אבל כנפיים כן

הכנסת למישהו שפיץ של מיטריה בעין? לא שזכור לי ...

בלעת כפתור?לא

תיקנת מורה על שגיאה? לא

 

שנאת שם מסוים בגלל מישהו?לא

התאהב פעם במורה? לא

באבא\אמא של חבר\ה? לא

בדמות מספר\סרט? לא

במישהו מאותו מין? לא

חווית אהבה חד צדדית? לא

קום מהכסא תצעד שתי צעדים שמאלה,מה הדבר הכי קרוב שאתה רואה אם תסתכל למטה? החזייה שלי

קום מהכסא תצעד שתי צעדים ימינה,מה הדבר הכי פרוותי שקרוב אלייך? כלום!

קום מהכסא תצעד לכיוון הדלת תסתכל למעלה,מה יש שם? כלום

קום מהכסא תפתח את המגירה הכי קרובה אליך,מה יש שם? ארנקים

קום מהכסא שב על הרצפה תסתכל ימינה,מה הדבר הטכנולוגי הכי קרוב אלייך? מחשב

לך למראה של השירותים בבית תסתכל ימינה,מה אתה רואה? מסיכה לפנים, מי פנים, מסיר איפור... להמשיך לפרט?

תפתח תארון תזיז את הבגד השחור הראשון שאתה רואה,מה יש מתחתיו? חצאית ורודנ.

קום מהכסא תצעד צעד אחד אחורה,מה הדבר לבן שהכי קרוב אלייך? קופסת הסודות שלי

שב על הכיסא,מה המשחק מחשב שהכי קרוב אלייך? סימס 2!

מה יש לך מאחורי הדלת?מסדרון...

 

תרים את התמונה הכי קרובה אלייך,מה יש מתחתיה? שולחן

מה החומר ניקוי הכי קרוב אלייך? מגבונים :-)

לך למטבח תפתח את הארון הכי קטן,מה יש שם? סכינים וכאלה ..

איפה הנעל האדומה שהכי קרובה אלייך? אין לי נעליים אדומות בבית!

תמזער את המסך,מה הדבר שהבחנת בו ראשון?

האימייל שלי

תסתובב במקום ואיפה שתעצור תסתכל למטה ותגיד מה יש שם? הג'ינס שלי

צריך לשירותים? לא...

שומע מוסיקהבדרך כלל כן... אבל עכשיו לא

מלטף חיה? נופ

חושב על מטלות שאתה צריך לעשות? יאפ

מה אתה חושב על אותו אדם? איזה אדם??!

האם אתה עונה על השאלון הזה כדי להתחמק ממשהו שאתה אמור לעשות? כן ...לישון

 

 

נכתב על ידי what_ever , 25/7/2005 00:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





27
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwhat_ever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על what_ever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)