לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- קופסת המחשבות שלי 3 > . . . -



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

קטע - ממממממש - מרגש , אתם חייבים לקרוא \=


 

הלכתי לים כי ידעתי ששם אוכל להתפרק ולבכות.

הדמעות ישתלבו להן עם הגלים..

הרי הדמעות הן גם כן , מלוחות ועצובות, כמו הגלים השברירים.

כשישבתי על שפת הים, שמתי לב , שגם הגלים עצובים.

וגם הם בוכים , בוכים דמעות לבנות, שנראות לנו כקצף.

בגלל זה אנחנו לא רואים.

הייתי מלאת תקווה שהגלים יסחפו איתם עמוק אל תוך הים,

את הדמעות ויחד איתם את הזכרונות.

וכשאשוב חזרה לביתי,העצב כבר לא יהיה בתוכי.

חשבתי שכך עושים כל האנשים העצובים.

חשבתי שכל פעם כשמישהו עצוב, הוא הולך לים, ובוכה לתוכו.

ובגלל זה, הים כזה גדול ומלוח.

כולם באים לבכות בו , מוצאים בו כעין מקום מפלט.

מנסים להבריח דרכו את הכאב והעצב שבלב.

אך זה לא ממש עוזר , רק ממלא את הים עוד יותר.

אומרים שהים מרפא את הפצעים, שהוא התרופה הכי טובה.

אך כנראה שפצעי עצב אין ביכולתיו לרפא.

אז הים לא הצליח את הכאב ממני להשכיח.

כשיצאתי מהים , בצעדיי הראשונים אל עבר החוף ,

הים שם לב ללכתי , שם לב איך רגליי פוסעות להן אל עבר היבשה.

מיהר לפניי שהעלם לו לגמריי ,

ושלח אליי כמה גלים גדולים , שהגיעו עד אליי , עצרו לייד רגליי.

והביאו איתם מזכרת ששלח אלי הים -

צדפים יפהפיים , בכל מיני צורות וצבעים.

ואיתם, בנוסף , כמה אבנים . גדולים וקטנים.

חלקות כמו פנים. וצבען של האחת שונה מהשנייה.

אך כל אחת ואחת מיוחדת במינה.

הסתובבתי שוב , בפעם האחרונה לפני שאלך לי משם לגמריי.

הבטתי בים הרחב ובגווניו , שמשתנים לפי השמש והעננים.

הבטתי בו דקות אחדות .

דברתי איתו מבפנים , דרך עמקי נשמתי.

הוא כמובן , החזיר לי תשובות עם הגלים.

נשארנו שם רק אני והים.

דברנו דקות ארוכות.

הסכמנו כמעט על כל דבר שנאמר בנינו.

כשאמרתי לו שהבנתי שגם הים בוכה לפעמים, בוכה דמעות לבנות , שלנו נראות כקצף.

ענה לי שאני צודקת, ושלח אלי מייד גל ענק , עם המון דמעות לבנות. שלח גל מלא בכי.

היה נראה שהוא ממש עצוב.

הרי הוא בוכה , כ"כ הרבה.

רציתי מייד לחבקו.

אם הייתי אומרת למישהו שברצוני לחבק את הים , בוודאי הייה הוא צוחק לי לפניי ואומר כי זה לא אפשרי.

אך זה אפשרי בהחלט.

התקדמתי עם הגלים החוזרים אליו , לכיוונו.

פתחתי ידיי , זרועותיי והרגשתי ברוח שלו.

כך יכולתי לקחת לידיי את כל כולו, ולהרגיש שאני באמת מחבקת אותו.

מוזר , לפניי כן תמיד הייתי פוחדת מהים.

היה נראה לי כל הזמן , שהוא גדול כ"כ ובולע כל דבר שליידו לתוכו.

אך עכשיו הבנתי , הוא גדול כ"כ בגלל כל האהבה שייש לו , היא גדולה כגודלו שלו.

מאז , אני והים החברים הכי קרובים.

תמיד כשקורה משהו , אני רצה לספר זאת לגלים.

והם מייד לים מודיעים.

והוא שולח לי חיבוק בצורת רוח חמימה , שעוטפת את גופי ומעיפה מעט על פניי את שערי.

 

היום , כשהלכתי כהרגלי לבקרו , ספרתי לו שאני רוצה להוציא אותך מליבי ולשכוח.

שאלתי אותו האם זה אפשרי . הייתי בטוחה שהוא ידע לענות לשאלתי.

הרי תמיד ידע לענות לי על הכל.

וכששאלתי אותו את השאלה הזו , משום מה הוא לא החזיר לי תשובה.

חיכיתי שעות , שיבוא גל ויאמר לי מה מסר לי הים.

אך עברו להן השעות , ולא הגיע אף גל.

הים היה שקט למדיי.

הבנתי שאין לו תשובה בשבילי , שהוא לא יודע את התשובה לשאלה שלי.

הים לא הצליח להגיד לי איך את הכאב ממני אשכיח.

אז בוא תגיד לי אתה , כי כנראה את התשובה רק אתה יודע.

תאמר לי , איך אפשר להשכיח אותך ולעקור אותך מלבי הדואב , ומראשי הכואב.

איך אוכל להוציא אותך משם , מהר כמו שנכנסתה.

להוציא אותך , ושלא תכנס עוד , לעולם, ושלא אזכר בך , אף פעם .

 

 

שלושה חודשים בלעדייך .

נכתב על ידי , 19/12/2007 20:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-22/12/2007 15:41
 



המלצות על שירים + תמונה שלי ושלו \= + אוף נכון תמיד גם לכם זה קורה !?


 

עוד פעם אני פה ,

אין לי מושג כל כך למה אני מוצאת את עצמי כותבת פה

פ-ה במקום הזה שכל פעם שאני נכנסת אליו אני רואה שמישהו מגיב,

ואין לי מושג למה , כל פעם אני שואלת את עצמי מחדש ..

איך זה יתכן שאני כותבת וכותבת לאנשים שאני לא מכירה

שופכת בפניהם את הרגשות הכי עמוקים שלי , סודיים ......

בטח מהסיפורים מי שמכיר אותי כבר הבין שזאת אני ,

והתמונה שלמעלה , אולי תגרום להם לזהות אותי

האמת שבשלב הזה , הדבר האחרון שידאיג אותי זה שידעו מי אני .

תדעו ולא אכפת לי בכלל

גם ככה אני מרגישה כל כך חשופה כשאני בוכה אפילו בשרותים

שהם רק שלי , אני מרגישה שמישהו שומע אותי ,

גם שאני ישנה אני מרגישה שאנשים רואים את החלום שלי ,

ואת המחשבות שלי אני מדמיינת שאנשים קוראים

גם מי שקורא פה עכשיו , קורא אבל אולי לא מבין ..

 

אין לי מה לכתוב פה כבר  ,

יותר נכון המון לכתוב אבל שום דבר שאני מרגישה שיכול לעניין מישהו שנכנס לכאן .

אני מרגישה לבד

לבד , לבד בעולם הזה שלי

גם כי הוא הלך ממני .. וכי הוא לא מוכן לחזור ..

וגם כי לאט לאט אני מאבדת את התמימות שלי וזה כואב לי

מאוד כואב

להתבגר ולהבין שלא הכל מושלם ושיש המון המון אנשים רעים לידיי

אגואיסטים , שקרנים , חסרי התחשבות ,

אוף !

על כל מילה שאני כותבת אני מוציאה 8 דמעות כאילו מה

כאילו שזה מעניין באמת שכואב לי בלעדיו ,

כאילו שמעניין באמת שכל הזמן אני מוצאת עוד ועוד סיבות להתרחק מכולם

מהחברות

מהידידים האלה

מהגיל הזה

מהסביבה

ממנו ...

מהם .

 

אתם מכירים את זה , שכשיש לכם מישהו שאוהב אותכם

פתאום כל הרע מסביב נראה מה זזה קטן

ואז שאתם מאבדים אותו אתם מרגישים ששום דבר לא קטן

ושכל דבר הכי קטן באמת - נהפך לענק !?! שמכל דבר בוכים

שנגיד כועסים על ההורים

ואז ישר מקשרים את זה לאהבה  ...

ואז פתאום הכל נורא שחור

ואז אתם מסתכלים על עצמכם במראה

ואומרים לעצמכם

תגידי לי יאגואיסטית אנשים בוכים כי אין להם איפה לחיות , אנשים בוכים כי מישהו יקר נהרג / נפטר / מת

אנשים אחרים בוכים כי הם נורא חולים וכאלה שאין להם כסף לאכול , וכאלה שנאבקים יום יום על החיים שלהם

ולמרות שאתם נורא מנסים לשכנע את עצמכם שיש כאלה שרע להם יותר

 

זה לא כזה עוזר לכם ,

וזה גם לא הכי מעניין אותכם

כי לכם הכי רע

אוף תמיד זה קורה לי

כל כך מתביישת לבקש מאלוקים עוד משהו קטן

כשאחרים זקוקים לו יותר

אבל גם לי כואב ..

מי יקשיב לי ?

 

אני יודעת שזה יעבור אבל בינתיים כואב לי

ולהגיד יהיה טוב לא עוזר לי \=

 

i miss you love

....... i miss you


                        


 

כמה המלצות על השירים לפני שאני סוגרת עוד פוסט משעמם \=

  • Dido - My Lover Is Gone
  • Lucie tuelvas-What youre made of
  • i will be - Avril Lavigne
  • Nick Lachey -This I Swear
  • Mandy Moore - I wanna be with you
  • i miss you love - לא יודעת תשם של הזמרת .. שיר מדהים ! מומלץ .

 

שיהיה לכולנו חג שמח ושבת שלום :)

נכתב על ידי , 7/12/2007 21:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלטול=] ב-27/12/2007 18:14
 





4,436
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- ShiiiiiiiiiiiiiiR - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - ShiiiiiiiiiiiiiiR - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)