לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיוך- קו עקום שמיישר את הכל.


הדבר הכי טוב שאפשר לעשות עם חיוך זה לתת אותו =]

כינוי:  דנה בננה :]

בת: 34

ICQ: 294111763 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

שנת שירות


טוב, אני עוד לא יודעת אם הצבא מאשר או לא, אבל לבנתיים אני מתחילה שנת שירות מחר..

הייתי עם גילי בסמינר-היה הכי כיף שיש!! חוויה נהדרת ואנשים מגניבים וחמודים!!

לא כל יום עוברים חוויה מדהימה כזו... אני ממליצה לכולם,באמת!

וזו רק ההתחלה,בתנאי שיאשרו לי כמובן...

רציתי לאחל לי ולכל הגרעין שלי בהצלחה בשנה הזו! שיהיו לנו הרבה הרבה חוויות וכמה שפחות משברים :)

 

 




(אנחנו אחרי ההתנדבות בלניאדו-גרעין תמי"ר 7!! )

 

 

 

*עוד פחות מחודש נגמר לי המלווה!!!! מי היה מאמין?!

*עכומונה שולטת D:

 

להת'-ציפי צילי דנושקסה הש"שנית הגאה! :):):)

נכתב על ידי דנה בננה :] , 1/9/2007 04:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גילי ב-1/8/2009 17:35
 





4,271
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנה בננה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנה בננה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)