לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

גריעות , דינוזאורים וישראבלוג


אז מה פה קורה פה ?

לאחר יותר מעשור שעמותת ישראבלוג הזניחה לחלוטין את ישראבלוג, נתנה לטכנולוגיה להדרדר ולבאגים להצטבר. ביצעה שינויים מבניים שרק גרמו להכל להראות גרוע יותר ולאט יותר..הם החליטו להקצין. כנראה משעמם להם.

יש לי פה פוסטים עם אלפי תגובות ספאם של בוטים, ללא שום אפשרות לסנן או לנהל כך שלא אקבלן, וכל וורדפרס באמהרית מגרסאת 2009 הוא יותר משוכלל ויציב ממה שהם נותנים לנו פה.

שלא לדבר עם העיצוב המוביל של הבלוג ושל עמודי הנחיתה שלא השתנו במיוחד ב..12 שנים האחרונות?

באגים בעורך, בתאימות מול הדפדפן, בסטטיסטיקה הלא אמינה ובחוסר אפשרויות אינטגרציה עם כל רשת חברתית שצמחה אחרי 2006.(ואלו שלפני הוסרו)

חסר גם תמיכה טכנית או מוקד לפניות, ושום הטמעה של איזושהי יכולת מעבר למה שהיה כאן בתחילת שנות האלפיים.

אותם באגים נשארו, פשוט אנחנו, הקהילה, למדנו לסבול אותם.

 

אני יודע שעלות האחזקה של אתר תוכן קיים היא זניחה, ובזניחה אני מתכוון כמה עשרות עד כמה מאות שקלים בחודש, בהגזמה של ממש.

עלות האחזקה של איש שירות קהילה אחד (יש רק עובדת אחת בישראבלוג), הוא וודאי לא מהגבוהים.(וחבל)

להפטר ככה ולהשמיד את הנכס הדיגיטלי הכי חשוב של עמותת ישראבלוג? כדי לחסוך פרוטות? או כדי לבטל את הקהילה הגוססת, שנאחזת בשינייה כדי להשאר בתקשורת. מה קרה, מישהו פה העיז לרשום תכנים פוליטיים? מה אנחנו וואלה/ידיעות?

 

הגריעות הקולוסליאלית של הצעד הזה, במיוחד מהסיבות שהם נתנו, ובמיוחד לאור השירות המזעזע והתחזוקה הלא קיימת, מביאה אותי למסקנה נחרצת...נענע10 הוא דינוזאור אינטרנטי ישראלי, ממש כמו מעריב וידיעות אחרונות הם איבדו כל קשר עם המציאות ופח האשפה של ההיסטוריה ממתין להם בלוע פעור.

 

אני כמובן מגבה תכנים,  ומקווה שיבוא יום וימצא לנו בית חדש.

לו היו שואלים אותי, הייתי מעביר את כל הבלוגים פה לפלטופרמת וורדפרס, וגם היית עושה את זה בעלות נמוכה מכמה שעלה להם להחליף את הקפוצ'ינו במשרדי ההנהלה, בעשור האחרון.

כ"בלוג השנה" וואטאוובר מתישהו, אני נותן לעצמי את הזכות לקרוא להנהלה של גוף המדיה הזה - גרועים אנכרוניסטים מפגרים ולא רלוונטים.

כאילו באמת מתחת למינימום האפשרי יש פתח לעוד יותר מינימום, וכל הכבוד להם שהצליחו למצוא אותו.

כאחד שעזר לנהל קמפייני תקשורת קהילתיים, אני יודע מקרוב עד כמה קלולסים מנהלי המדיה בקומבינה בתאגידים הסטגנטיים והלא יצירתיים האלו יכולים להיות, וכמה הם זקוקים לאנשים זולתם שיגידו להם מה לעשות. (רק בטון הנכון, כך שישמע שהם אמרו את זה)

 

בין היתר, גם מהסיבות האלו (באגים, אי תאימות דפדפנים, איבוד מידע, ספאם, חוסר יכולת אינטגרציה  נפילת שרתים וכו') לא כתבתי כאן כבר מספר שנים.

ועדיין, חרון באפי, שעשרה אפצ'י לא יעזרו לי להוציא אותו.

אז אם מישהו שמה בהנהלה, נמאס לו מליקוקים של כפיפים, אתם מוזמנים לשתף את הפוסט הזה ולתקוע לו אותו בחזה עם להב דיגיטלי.

 

לטעמי, חוסר ההבנה של הערך העצום שיש לארכיון החצי חי הזה, הוא לכשעצמו עילה לפיטורין.

יום יבוא, והאנלפבתיים האינטרנטיים שנתנו את ההוראה הזו מתוך מצוקה של אי עשייה, יתחרטו על מעשיהם או יתלו בכיכר העיר.

 

או כמו שאמרתי כאן כבר לפני הרבה מאוד שנים, אין סוף לטיפשות האנושית.

 

אני הולך לחרבן.

יום טוב.

 

נ.ב: כמקובל לפי מה שכתבתי כאן על התנהלות המנהלים, פונקציית גיבוי הבלוג לא עובדת.

אני הולך להשחיז את הלהב בשירותים.

 

 

נכתב על ידי , 30/3/2014 18:16   בקטגוריות ביקורת, אקטואליה, אינטרנט, מפגשי ישרא-בלוג, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: למה כדאי להציל את ישרא-בלוג?
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נורמה ולא ג'ין ב-24/12/2016 04:08
 





Avatarכינוי: 

בן: 41

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)