לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הלב שלי הראש שלי והסטייה שלי


הבדידות היא מקום נעים לבקר בו, אבל מקום רע לגור בו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

you make me sick


עשית ממני אקדמאי מוצלח

עשית ממני איש ממלוח

אין הרבה תארים יפתי

אין לי הרבה תארים נשמתי

לא אהיה איזה פרופסור הכי הרבה מנקה

 

כבר אני רוצה להיות משהו לא כ"כ עמוק

משהו עם הרבה יכולת

משהו עם הרבה סבולת

כבר אני אהיה עשיר בלילה כשאני חולם

 

עשית ממני אקדמאי מוצלח

אפילו את התיכון לא עבר

אפילו בשיעור ספורט נכשל

ככה זה אני

 

עשית ממני אקדמאי מוצלח

לא אהיה איש עסקים ממולח

לא אשכנע אותך לקנות

משהו שאת לא צריכה

או לא יכולה לקנות

 

לא רוצה להיות מכונית

שנוסעת רחוק מאוד

לא רוצה להיות ציפור שטסה גבוה מעל כולם

רוצה להיות בן אדם

עם הרבה יכולות

רוצה להיות מפורסם לא מסוג המגעיל

מהסוג המכובד

 

רצית שאהיה אקדמאי מוצלח

לא הצלחתי להיות שמרטף

איש חכם בתחפושת תינוק

מות קליני בתיאטרון מחשבות

סיגריה בוערת לתוך צנצנת עולם שלם עם הרבה חוויות השיר הזה דראק.

שיר שנכתב לפני יותר מ10 שנים

 

www.myspace.com/idansaban

נכתב על ידי junkie , 21/12/2007 20:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  junkie

בן: 38

MSN: 



תמונה




1,258
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjunkie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על junkie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)