לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

"כשהצעת מקום אליו נוכל לעוף שאלתי אם יש בו צבים. את יודעת שכן אמרת. נכון, הצבים תמיד איתי. גם ביבשה. גם במים. עפים איתי אפילו".

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2020

שלומות


מצאתי אותי. ומצאתי אתכם,
אתם שהייתם חלק גדול ממה שאני.
ועל כך הלב מבקש להגיד: תודה. 
ולמי שמבקש לפגוש אותי בפייסבוק שיכתוב
ל anastasiaoftheturtles ב ג׳ימייל.
נב ״שדות״ אני יודעת שאתה כבר לא איתנו
אבל רציתי להגיד לך שאני אהבתי אותך. 
ועדיין.
כמו שאוהבים תמיד.
נכתב על ידי אנסטסיה של הצבים , 30/12/2020 09:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  אנסטסיה של הצבים




22,319

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנסטסיה של הצבים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנסטסיה של הצבים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)