לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלונדה החתולה השחורה


"ברחוב מצאתיה עזובה מכרכרת משתוללת על כל אבן וקופצת ומפזזת בחדווה..."

כינוי:  פאי חתולים

בת: 87

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

משעמם לי רצח


אז במקום ללמוד למבחן הזה על המושגים, אני פשוט אמלא שאלון נוסף שמצאתי.

 

איך קוראים לך? אדר
אם היית יכול/ה לקרוא לעצמך בשם אחר איך היו קוראים לך? אני די בסדר עם השם שלי.
אם היית יכול/ה בת/בן כמה היית? 3, לחזור לגן ולצייר שמיים בצבע סגול זה בדיוק בשבילי.
התאהבת פעם? פעם או פעמיים.
מה את/ה לובש/ת ברגע זה? מכנסיים של כורי פחם (כמו מורגן פרימן!) וחולצה.
החלום שלך? נכון לעכשיו- להצליח לכתוב סיפור קצר מוצלח.

מעשן/ת סיגריות? לא ממש
פעם חשבת להתאבד? לא ברצינות
החברים הכי טובים? כל מי שקונה לי קולה
הקול האחרון ששמעת? התקתוק הנהדר של המקלדת
מקום אחרון שהיית בו? סלון
האדם האחרון שדיברת איתו בטלפון? אמא שלי, שהתקשרה מהצד השני של העולם מסיבה לא מובנת.
התנשקת פעם? מספר פעמים, בלשון [סטגדיש] המעטה.
יש לך חברים הומואים/לסביות? ספורים (: בעיקר מכרים

איפה תגורי כשתגדלי? איפשהו בארץ.
קר לך או חם לך? אני בסדר, תודה.

משו שהיית מוותר/ת בעצמך? אני מחבבת את עצמי כמו שאני.

באיזה גיל תתחתנ/י? בגיל שבו אצליח לאהוב מישהו לתקופה ארוכה מספיק.
את מי אתם הכי אוהבים בעולם? את האחיות שלי.
עם מי הכי הייתם רוצים להיות עכשיו? עם אדוה המגניבה.
השיר האחרון ששמעת? רומיאו וג'ולייט האלה של דייר סטרייטס, ב'השיר שלנו'.
השיר שנדבק לך? בינתיים אין.
שיקרת פעם? הרבה פעמים.
מה הדבר הכי מטורף שעשית? לא עשיתי הרבה דברים מטורפים, רק איזבל עשתה.
מסנג'ר? אהא.
אייסיקיו? איכס.
מילה שעולה לך בראש? אמפליטודה, ואני מתה על ולדימיר!
התאהבת בידיד? לא כל כך.
מאמין/ה באהבה ממבט ראשון? יכול להיות.
הסרט האחרון שראית? חומות של תקווה (מורגן פרימן!!!!!!!!!!!!!)
היה יפה? יפה מאוד.
בקולנוע או בטלויזיה? בטלויזיה.
אתם שומעים מוזיקה עכשיו? כן.
מי האיש האחרון שראיתם? בעלה של המטפלת של אחותי הקטנה >>

מי בא לכם לראות? את אדוה.
מאמינ/ה באלוהים? תלוי מה קורה לי.
מה לדעתך קורה אחרי שמתים? אתה בד"כ נקבר, אבל זו רק אופציה.
עשית פעם סיאנס? לא, וזה גם לא חסר לי מאוד.
אתם אוהבים איך שאתם נראים? כן, פחות או יותר.
תכונה שאתם שונאים בעצמכם? עצלנות.
אמרת למישו "אני אוהב/ת אותך" והתכוונת? הרבה פעמים.
היית פעם בחו"ל? כן.
הרביצו לך? חחח כן.
הרבצת למישהו? אהא!
מה את/ה אוהב/ת לאכול? צמחים.

מה אוהבת לשתות? משקאות תוססים, מיצים טבעיים וקפה בבקרים.
צבע עיניים? חום כהה.

גובה? 172 ס"מ. תתמודדו.
הדבר הכי מגעיל? אכילת בעלי חיים.

הסרט הכי דפוק שראיתם? בוראט.
כמה זמן על המחשב? הרבה.
פתגם שעושה לכם את זה? תמיד השגתי יותר עם אקדח וחיוך מאשר השגתי עם חיוך בלבד.
אוהבים את החיים או לא? מאוד.
כמה אחים/אחיות? שתי אחיות קטנות.
השם הכי יפה לילד? זרוע נטויה, ככה יקראו לילד של רימון.

השם הכי יפה לילדה? נגה, אני חושבת.
איפה אתם גרים? רמת השרון.
החלום שלכם? כבר עניתי על זה.

לפחות אתם חושבים שהוא יתגשם? אם אני אתאמץ.
האתר הכי שווה? גוגל!
יש לכם אתר? לא, למה?
האתר שאתם נמצאים בו הכי הרבה? גוגל המלך.
את מי אתם מעריצים? את אחותי הקטנה ואת בננה יושימוטו.
שעות שאתם הולכים לישון? תלוי בכמות השיעורים שאני לא מכינה.

הכינוים שלכם? דעדע וקוּקי, בעיקר.
הכינוי הכי אהוב: השני מועדף עליי.

תוכנית אהובה? לשדוד בנק יום אחד
מסר לחיים? תמצאו הרבה שאלונים כאלה חסרי מטרה ותשלחו אותם אליי!

 

בברכת חג-אין-עכשיו-חגים-וזה-מבאס-שמח,

אדר!

נכתב על ידי פאי חתולים , 11/2/2008 19:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של R. E. L ב-20/3/2008 13:12
 





12,156
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאי חתולים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאי חתולים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)