לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't drink and drive smoke and fly




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

צבא הגנה לישראל


אז אני בצבא הגנה לישראל כבר שישה חודשים ,

זה מטורף איך אני סופרת כל חודש שעובר , בחיים לא חשבתי שאני כל כך אחכה לאור הזה שבקצה המנהרה.

אני משרתת במשטרה הכחולה מוקד 100 ,

כל היום אני אומרת את המשפט המפגר הזה - "משטרה שלום מדברת חני " .

כל היום צורחים עליי מקללים אותי , קוראים לי שרמוטה , בתזונה, כוסאמאשלך, give me a kiss , את רוצה להזדיין איתי? , מה נשמע? , כן כן כן , וכדומה.

כל מיני חולי נפש מתקשרים מטל' ציבורי ואני לא מסוגלת להקשיב להם יותר מ- 10 שניות , לא מסוגלת .

אלא דברים שאתם בוודאי לא תבינו , כי אתם לא נמצאים שם .

כל היום אני מול מסך מחשב כבר יצאו לי העיניים , אחרי 10 שעות מול מחשב העיניים שורפות מגרדות והראש מתפוצץ .

אפשר לומר שהתפקיד הזה , זה כמעט הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים שלי ,

אבל יחד עם זאת אני גאה בעצמי בהמון דברים .

כבר חצי שנה שלא נגעתי בשטויות ,

אני ניקייה לחלוטין , אפשר לומר שאני בתקופה של התנזרות .

למרות שאני חושבת שזה הצבא שמונע ממני את החשק המיני וכל דבר אחר .

 

מפחיד  

מפחיד לראות את אבא שלי מזדקן מול העיניים ולדעת שאין שום דבר שאני יכולה לעשות נגד זה .

אני דואגת לו , אני אוהבת אותו .

 

אני מחכה לתשובות מהמשק"ית ת"ש ,

אמן שזה יהיה משהו טוב  

אני כל היום חושבת וחושבת הראש שלי לא מפסיק לפעול אני משתגעת.

לפעמים אני גם לא נרדמת .

כמה אפשר לחיות בלחץ . אני חייבת להוריד את הסטרס ממני , איך עושים את זה?!

זה לא בריא הלב שלי כואב , אבל באמת .

אני חייבת להפסיק לעשן,

אני קוראת את הספר "הדרך הקלה להפסיק לעשן" נראלי שאני בדרך הנכונה אני עוד לא בטוחה בקשר לזה חחח

 

טוב יאללה .. חפרתי

לילה טוב :) .

נכתב על ידי חנו'שש , 24/7/2009 01:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-17/9/2016 16:27
 





כינוי:  חנו'שש

בת: 33




21,747

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחנו'שש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חנו'שש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)