לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fanta


Thinking I was easy I can see it That's when I say no.. What fo? Shawty can't handle me DL got that fire like WoHo

כינוי: 

גיל: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

תומר, אני, ואמיר. פשוט מביך!... שיפסיק לצאת עם אחרות! =[


אני חסרת גבס!!!

אני חסרת גבס!!!

אני חסרת גבס!!

חחח האמת שזה ככה כבר שבוע! D=

סורי שלא היה עידכונים! פשוט יש לנו המון המון המון המון המון המון המון מבחנים ובחנים ועבודות! בעעעע חח וגם חוגים! בשבוע הבא אני יוכל סופסוף לחזור לרקוד! אחחחחח! כ"כ טוב!

תומר, הבנאדם מוכשר! הוא לומד ממש מהר! חח אני עדיין מלמדת אותו! הוא התעקש על זה! P= והוא כוסון! חחח והוא בן 16! חחח אתמול הלכנו לקניון, והיינו עם הגיטרות על הגב (לבנזונה יש אקוסטית!) ואז פגשנו את אמיר! חח זה היה קצת מביך!.. זה כזה "היי הנה אמיר."

תומר: "מי?"

אני: "עזוב." מחייכת.

אמיר "היי דאני! היי.." מסתכל על תומר.

תומר: "תומר"

אמיר: "אהה *גיחוח בלתי מובן* תומר המפורסם."

תומר: *מסתכל עליי במבט מוזר* "יפה שאני מפורסם דאני!"

אני: חחחחחחחחחחחח *הכוונה לצוחקת*

אמיר: "טוב אז אני צריך ללכת. קבעתי עם שירן."   (אווווץ'! =[  )

אני: "שירן?"

אמיר: "נו כן, אמרתי לך (הוא לא!) הבתדודה הזאת מדרגה 2000 של מאתי" (פאקקק! היא כוסית! אבל ממש! חח יש להם את אותן עיניים, לה ולמאתי כאילו, ירוקות-אפורות כאלה, עם הצורה הטיפה יפנית הבלתי ברורה. היא רזה, 1.70 בערך! בלונדינית עם שיער גלי ארוך כזה שתמיד אסוף בצורה מגניבה...! פאקקקקקקק)

אני: *מנסה לשמור על חיוך! טנקס גאד על שיעורי משחק!* "טוב. 'מסור לה ד"ש!"

אמיר: "טוב עפתי. ביי"

אני: "ביי"

תומר: "בייי" *עם נימת "ברוך שפטרנו" חח*

 

כמו שאמרתי, מביך! אחרי זהב אני ותמר הלכנו לאכול גלידה! חח (אל תנסו להבין למה היה בא לי גלידה בקור הזה!)

 

בעע, אני שונאת שאמרי כזה כוסון ונחמד! ומצחיק! זה חרה לראות בנות מתחילות ומפלרטטות איתו! וזה לא שיש לו תמראה המיוחד הזה של עינים בהירות וכאלה, יש לו תמראה היכ נורמלי העולם; עור נורא כהה (הרבה יותר משלי ואני לא לבנה) עיניים חומות ושיער חום כהה.

אוףףף

 

אבל תומר, שגם נורא מצחיק-הבנאדם פשוט קרוע!, הוא הוציא אותי מהבאסה! D= חמוד..אחרי שגמרנו תגלידה הוא שאל אותי עם בא לי סרט, (כי שומדבר לא יכול לשמח אותי כמו סרט! אולי להתנשק עם אמיר! אבל זה קצת נוגד את הסיבה של הבאסה...) ואמרתי שכן ואין לי כסף! אז הוא אמר שהוא מזמין! ואז הוסיף "מקסימום תקצצי לי את זה מהשיעור" חחח אבל ישר הוא אמר "סתם! יאללה את ניראת לי בבאסה!" וראינו את זורו 2! סרט ענק! הבנתי את כל הדיאלוג בספרדית! (תומר: "איך את צוחקת עם את לא קרואת תכתוביות?"כי צחקתי שזורו נבהל ואמר "לא! רק לא לאמא שלך" אז אמרתי לו שאני מבינה חחח)

 

וואווו פוסט שלם על תומר!
ויש לי טלפון וגם ככה הפוסט ארוך! אז ביושע! סיייא פאלס! XOXO דאני=] (וויזאווט ת'ה גבס! חח)

 

 

 

נכתב על ידי , 23/11/2005 14:48   בקטגוריות דאני=] משדרת מן השטח  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





562

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD.L שוקטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D.L שוקטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)