לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2022

חלמתי שכתבתי פוסט



חלמתי השבוע שכתבתי פוסט אז החלטתי להגשים חלום..

אני עדיין כותבת לי דברים מצחיק בפתקים של האייפון כמו שהייתי עושה פעם כשהיה לי אייפון 4 ולפני כן הייתי כותבת על מיני מחברת שהייתה זרוקה לי בתיק של בית הספר… 
רק שכעכשיו זה בעיקר שיחות עם הבעל או שטויות של הילדים. מידי פעם מנסה לפרסם במאמאצחיק, חלק הולך וחלק לא. 
פעם באף פעם אני נזכרת בבלוג ונכנסת לראות אם הוא עדיין קיים ומסתבר שכן אז הנה אני פה עושה העתק הדבק לכל הפתקים שיכולים להיות מצחיקים מאז 2019 בערך..

המשפט השנוא עלי ביותר: ״אמא תראי, קמתי לפני השמש״
כל בוקר ב-5 🤦‍♀️

שכנים יקרים, אין צורך לקרוא לרווחה! אנחנו לא מרביצים לילד, הוא בוכה וצורח כי אבא שלו שם לו גלידה על הוופל בלגי ולא ליד.

שני המשפטים הכי נפוצים בבית שלנו זה: 
1. איזה ילדים מושלמים יש לנו, איזה כיף! 
2. מאיזה גיל אפשר לשלוח אותם פנימייה?

סיון, בת 31, אמא ל-3 ילדים. 
היום הלכתי עם אמא לבית קפה והיא שלחה אותי ללכת להזמין ולא הביאה לי את האשראי שלה. מה אני עושה עכשיו? אני אמורה לשלם עצמי???
יש לי שאלה רצינית רגע, לבן שלי יש דלקת באוזן והרופאה אמרה שאם החום ממשיך אז לחזור אליה.
כשאני הולכת לרופאה לספר לה שאני כבר יומיים שמה טיפות באוזן הלא נכונה? 

אני כבר שבוע וחצי עם 3 ילדים מתחת לגיל 4 בבית. 
אני מכינה אוכל, מאכילה, מניקה, מחליפה טיטולים, מפרידה ריבים, מקלחת, מדיחים, כביסות, משחקים, ניקיונות… 
בעלי מחליף טיטול: ״את לא מבינה כמה זה קשה, מתיש…״

נככנסת לשירותים. 
משתינה על מקל. 
2 פסים. 
יוצאת מהשירותים. 
״מאמי! בעצם תזמין שני מגשי פיצה, אני אוכלת בשביל שניים!״

השתנתי על מקל, יצאו שני קווים. 
הלכתי לבעלי ואמרתי לו ״סתם עשינו סקס היום בבוקר״. 
דווקא צחק.

הריון שלישי ואחרון מבחינתי, שבוע 38, שום דבר לא עולה עלי…
בעלי התימני: אולי נקנה לך עוד מכנסי הריון? 
איפה התימני הקמצן שהבטיחו לי בכל הסטיגמות?? 

יוצאת על בעלי וואלה אפילו לא זוכרת על מה. 
הוא: עשיתי טעות. את יודעת מתי עשיתי? לא היום, לא אתמול, לא לפני 5 שנים כשהתחתנו ולא לפני 7 כשהכרנו. עשיתי טעות לפני 30 שנה כשנולדתי. 
וואלה ניצח בריב.

בעלי בהתרגשות מההריון החדש: וואי הבטן יוצאת מהר הפעם. 
אני: לא. זה האוכל של החגים. 

לכבוד יום האהבה הילד נרדם מוקדם.
יאללה נחגוג!
נכנסת להתקלח, להתגלח ולהתארגן.
מתנגבת ויוצאת מהמקלחת עירומה וחלקה כביום היוולדי ומצהירה ״אני מוכנה!״.
הוא בשיחת וידאו עם אמא שלו

בהריון הראשון הייתי פראיירית, לא היו לי חשקים אז לא סינג׳רתי את הבעלי. בהריון השני נשבעתי לא לחזור על אותה הטעות! איך שהמקל הראה שתי פסים אמרתי לו שיש לי חשק לנעים ברגליים ושכדאי לו לפנק כי הוא לא רוצה שייוולד לו ילד עם כתם לידה בצורת כף רגל.

 

עם כל הכבוד לאמא מזרחית שאוהבת, עוזרת, מבשלת, מנקה ומפנקת, יש לזה גם חסרונות... כי אמא מזרחית מגדלת בנים שאחר כך מתחתנים, חוזרים מהעבודה ושואלים את האישה שלהם מה יש לאכול וכשהיא עונה להם הם עוד מעיזים להגיד לה ״לא בא לי, מה עוד יש?״

אתה תאכל פסטה ושניצלים מלפני יומיים או שלא תאכל בכלל!

 

בעלי קם הבוקר חולה. אני כאישה טובה ישר מילאתי סיר מים, חתכתי ירוקות, הוספתי תבלינים ונתתי למרק להתבשל.

אחרי חצי שעה בערך בא בעלי היקר, טועם ואומר ״מאמי נראה לי הירקות מוכנים, עכשיו רק צריך לתבל את המרק.״

לעוד מתכונים של אוכל אשכנזי לא טעים תפנו אלי בפרטי.

 

בעלי תקע גרעפס כל כך חזק שהתינוק נבהל ואז הוא אומר לו ״שתדע לך קטנצ'יק שמי שתוקע את הגרעפסים הכי חזקים שולט בבית״

אני שומעת את זה ומצחקקת לעצמי כי באיזה סרט הוא חי שהוא שולט בבית

ואז הוא ממשיך ״וזו אמא..״

 

בעלי: איך הדבר היפה הזה יצא מאיתנו?

אני: הוא לא יצא מאיתנו, הוא יצא ממני.

בעלי: הוא יצא גם ממני פשוט יותר בקלות..

 

בעלי: יצאנו מהמינוס ואנחנו בפלוס.

אני: אני אטפל בזה.

בעלי: מה?

אני: אמרתי ״איזה יופי!״.

אליאקספרס: ברוכה השבה, התגעגעתי...

 

 

זה ממש לא מסכם את החיים שלי כרגע אבל זה מה שהיה בפתקים.. 
בגדול יש לי את הבעל הכי גזור שיש ואת הילדים הכי מצחיקים בעולם ואיכשהו הפכתי מילדה שבכלל לא רוצה ילדים לאמא לשלושה בנים שאפילו הלק ג׳ל שאני עושה זה כדי לשמח את הבנים שלי



נכתב על ידי , 16/10/2022 06:14  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)