לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טנגה, ג'ינס וכפכפים


כינוי:  המסורסים

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

איך קפצתי ערום על ג'ואי מ"חברים", פוסט לניפוח האגו


ככה באמצע שנות התשעים, יצא לי להכיר את אריק מרוסי, "הקוביה". אריק היה בנו של ג'ורג'י מרוסי, במאי הונגרי מוערך, שהגיע לישראל לשנה בערך כדי לצלם לטלוויזיה ההונגרית על מקומות קדושים בישראל. אותה תקופה עבדתי כמאבטח אישים, נהג, ומלווה - כלבויניק של אותו משרד הפקות. כיוון שמרוסי הגיע לעבוד עם המשרד בארץ, ואריק הבן שלו היה צעיר ממני בשנתיים שלוש, ביקשו ממני לקחת אותו לסיבוב בתל אביב, ובכלל "לדאוג" לו, מה שבד"כ כלל לתת לו את החוברת של כל הבחורות שנהגו לקבל אורחים ולעשות להם גוד טיים. אבל, שלא כמו פוצים רבים אחרים, אריק הסתבר כבחור נחמד, ונשארנו בקשר גם אחרי ההפקה, ואפילו נפגשנו לא פעם באירופה, שם ביליתי בתוקף העבודה פה ושם. מאוד נחמד, מסתבר, להסתובב באירופה עם איזה בן של מפיק על.

לפני כמה שנים, עת אני ישן בקומה השלישית בטירתו של ג'ורג' (גיורג, כמו שקראו לו), אני שומע דפיקה על הדלת, ולחדר פורצת בחורה נחמדה, סתורת שיער ומצחקקת, סוגרת אחריה את הדלת, ושמה אצבעה על פיה להשתיק אותי. אני מיד מסתיר עירומי עם שמיכה) ובין לבין יש דפיקה על הדלת "יו דר?" אני שומע קול חצי מוכר, מצחקק גם הוא.

[סייד נוט - מפיק על, זה מפיק על. וכך לאריק (וברור- לג'ורג' אביו) יש טירה של חמש קומות, ושם הם מארחים חברים.]

אני פותח את הדלת, ומולי עומד מט לבלנק, זה שמשחק כבר עשר שנים את ג'ואי מחברים. "דוד" (בשורוק?) הוא אומר "הב יו סין ס'? שי ווס רנינג אראונד היר?"

"דז איט לוק לייק אייב סין סמוון?"

"סורי דוד" הוא מחייך, מושיט ידו ללחיצה "איים מט"

אני מושיט את ידי ללחיצה, השמיכה נופלת לי, ומעבר לדלת ס' שולחת יד ולוחצת לי על לחי ימין של העכוז, מה שגורם לי פחות או יותר לזנק לזרועותיו של מט לבלנק.

לא אפרט את הצחוקיה, המבוכיה, ואחר כך ההשתכרות ההדדית שעברנו אותו ערב. מסתבר שמט לבלנק הגיע "לבדוק אתרים" בסרט שהיה אמור להיות מצולם בהונגריה, על קבוצת חיילי ס.א.ס, וג'ורג' היה המפיק המקומי. אריק מציג אותי בתור היז יזראעלי בודיגרד, ואני ומט, שמתגלה בתור בחור נחמד מאוד, מבלים את רוב השבוע יחד, מט, והיזראעלי בודיגרד פרינד שלו. על קשר כמעט ולא שמרנו, פה ושם דרך אריק, אבל סלבס כמו סלבס - כשהייתי בלוס אנג'לס לפני שנה בערך הזמין אותי לבלנק למסיבה אצלו, ודייויד שווימר ניסה להרשים את דה יזראעלי בודיגארד בכמה מלים שלמד ספק בבית כנסת, ספק ממילי אביטל. והנה, שנה עוברת, והיום אני מקבל אימייל מאריק, הזמנה לעוד מסיבה של מט, שביקש ספיציפית אותי. ואני, מילואים נופלים לי על זה. לא שווה ולת"ם?

 

נכתב על ידי המסורסים , 4/11/2003 19:39  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



16,260

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמסורסים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המסורסים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)