Avatarכינוי:  Lady:)

5/2011

Canden town & Southend

יום שבת:

הלכנו לקמדאון טאון אני חבר שלי וההורים שלו.

אני כל כך אוהבת את המקום הזה שהייתי חייבת להיות שם עוד פעם אחת לפני שאני חוזרת לארץ.

עצרנו בקינג קרוס ומשם ירדנו במדרגות והלכנו לארוך ריג'ר קאנאל זה הנהר שמתחיל בריג'ר פארק והוא מסתיים מקמדון טאון.

בקיץ אפשר לשבת בצד הנהר להרטיב את הרגלים, לראות את הברבזים והברבורים, לראות את האוניות הקטנות שעוברות להם ואפילו לעשות פיקניק קטן.

בחורץ הכל קפוא וכשהכל מושלג זה אפילו יותר יפה הכל לבן ונקי, בקיצור לא משנה באיזה עונה אתם הולכים תמיד נחמד לעבור שם ולהתרשם מהנוף.

כשהגענו לשוק הלכנו לחנויות ספציפיות הפעם לא הסתובבנו שם כל כך הרבה.

הלכתי לדוכן שאני אוהבת קניתי משם 2 סרטים לשיער אחד פרחוני והשני מנומר ממש נחמידים הם עלו לי £2, אחר כך הלכנו לאכול בדוכן מוקפץ אני לא אכלתי אני לא ממש מתה על מוקפץ וגם יש לי את בעית הצליאק שקצת מונעת ממני.. (: אבל חבר שלי וההורים שלו ממש אוהבים את זה!

אחר כך הלכנו לחנות יד שניה ממש מגניבה, הבגדים שם לא משומשים הם ללא תגית.

קניתי משם 2 גינים קצרים של ליוויס 501 שעלו לי רק £12 - אחת הקניות הכי חכמות שלי!

אחר כך הלכנו לH&M זאת הפעם הראשונה שהסתובבתי בחנות כל כך הרבה פעמיים והצלחתי למצוא רק 2 פריטים. להגנתם אני חייבת לציין שיש לי כמעט את כל הקולקציה שלהם אז סלחתי(:

קניתי גקט כחול קצר עם פרחים לבנים כשגדול עליי בכמה מידות אבל עדיין שווה את זה 12£ וקניתי גופיה פשוטה בצבע אדום זוהר £5.

אחר כך חזרנו באותו דרך שהגענו עצרנו מספר פעמים כדאי להצטלם היה ממש נחמד!

יום ראשון:

נסענו לים לאזור שנקרא: Southend.

פשוט מדהים! אני באמת ממליצה לכולם ללכת לראות את הים שלהם ולא בגלל שהים יפה או משהו או לא האמת שהים שלהם דיי מגעיל..

הים חום, יש הרבה אבנים, החול הוא לא באמת חול.. אה כן איך שחכתי.. לא משנה מתי אתם הולכים המים קפואים.

אבל, יש להם פארק כמו לונה פארק אצלנו ליד הים זה פשוט מדהים זה נראה כמו סרט משנות השישים, יש אנשים שעוברים עם עגלה ומלא ממתקים, יש מלא דוכנים, מתקנים ואני אפילו זכיתי בבובה!

תמונות של הפארק:

אחר כך הלכנו לאזור הקניות! אחרי הכל אני אוהבת לעשות קניות(:

קודם כל נכנסנו לפריימרק.. קניתי משם מכנס קצר וכמה אקססוריז.. לא משהו מיוחד, אחר כך הלכנו לH&M קניתי משם מכנס מאזור הילדים 8£ קניתי גופייה פשוטה בירוק זוהר 5£ מכנס קצר גבוה כתום 20£ ומשקפי שמש מנומרות הכי מגניבות בעולם!! 7£.

עברנו ל Bhs שזה חנות שיש בה הכל קניתי משם מתלה לשרשרות ממש מתוק 5£, משם עברנו לחנות ספרים קניתי מתנה לחבר שלי 2 ספרי מתח והוא קנה לעצמו עוד 3 ספרים הקשורים בספורט.

נכנסתי גם לנקסט וניו לוק לא ראיתי כלום אבל קניתי לעצמי קצת אקססוריז, משם המשכנו לSuperdruge קניתי לעצמי סט של 6 לקים צבעוניים 7£ ודבק לציפורניים 3£.

קצת תמונות של קניות:

מתלה לשרשראות.

מכנס קצר כתום.

מכנס ארוך שחור.

זהו להיום:)

עד לפעם הבאה, ליידי.

נכתב על ידי Lady:) , 22/5/2011 22:45
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

התחדשויות והדברים בכללי(:

למי שקרא כאן יכול לראות שלקח לי זמן לעשות פוסט חדש.

פסח עבר טוב. ניקיתי את הבית, הכנסתי אוכל כשר, הלכתי לבית חב"ד לעשות את ארוחת הסדר..

בקיצור עבר מצויין..  אבל פסח זה כבר סיפור ישן.

בזמן האחרון עברתי כל כך הרבה..

*הייתי במנצסטר לסופש עם החבר:

נסענו למנצסטר ברכבת מחלקה ראשונה (200 פאונד) - תאמת לא שווה את זה!

ההבדל היחידי בין מחלקה ראשונה לכרטיס רגיל זה שבמחלקה ראשונה מחלקים שתייה חופי (כולל אלכוהול) וארוחה בוקר/צוהרים/ערב (טלוי מתי).

לא קיבלנו את הארוחה שלנו וכל הרכבת היתה ריקה ככה שסתם בזבזנו כסף.. אבל היה נחמד להתנסות.. (:

התאכסנו במלון The Lowry מקום מדהים! החדר שלנו (400 פאונד) משקיף לאורך הנהר.

בית המלון הוא 5 דקות הליכה למרכז הקניות.

אכלנו באל גאוצו' המקום לא כמו בארץ הוא בהרבה יותר טוב!

המסעדה עצמה שנכנסים מרגישים את האווירה, היחס שם מאוד אישי ועל רמה מאוד גבוהה.

המלצרים מאוד נחמדים, לי אישית יש בעית אוכל הנקראת "צליאק" (מי שלא יודע זה רגישות לגלוטן, כלומר אסור לאכול אוכל שמכיל גלוטן - קמח)

והמלצרים עזרו לי למצוא קינוח ואפילו שינו את הקינוח כדאי שהוא לא יכיל גלוטן ויהיה פרווה בשבילי.

הסטקיים שם פשוט חלום! כל ביס זה גן עדן.

בקיצור מרגישים שם כמו מלאכים באמת!

- הדבר היחידי שהיה מבאס זה שבמלון איתנו היו גם מספר מפורסמים כמו גסטין ביבר, ויל סמית והמשפחה, קבוצת הכדורגל מנצסטר יוניטד, להקת מקפליי (שאפילו התחילו איתי וחבר שלי קינא בענק..) ועוד הרבה..

מצד אחד זה כייף לראות את כל המפורסמים האלה אבל מצד שני רצינו סופש שקט לשנינו.

אבל להגנת המלון אני חייבת לומר שכל המעריצים למיניהם לא היו בשטח המלון אלה ממש רחוק.

הבעיה היתה האנשים בתוך המלון, אבל חוץ מזה היה מדהים!

שחכנו לקחת את המצלמה איתנו, אבל הכנתי לחבר שלי קפקייקס מתנה ליומולדת ויש לי תמונה של זה(:

קאפקייקס.

מימין לשמאל:

-כפפות איגרוף (הוא מתאגרף מקצועי)

- לאב יו

- כובע ותלתן (השם השני שלו זה פטריק וזה מזכיר את יום הפטריק אז זה נראה לי נחמד בזמנו..)

- Champion אלוף על חגורה (מה שהמתאגרפים מקבלים כשהם מנצחים וגם כי הוא תמיד האלוף שלי)

- לב

- 22 (הוא חגג 22)

-J (האות הראשונה של השם שלו)

- עוד לב

- בלונים לכבוד היומולדת (כי הוא לא רצה שאני אקנא לו)

*הייתי בהרבה שווקים אבל קמדאון טאון המנצח!

באמת שאין שום דבר יותר טוב מזה!

אנחנו עצרנו בתחנת קינג קרוס ומשם הלכנו ברגל לקמדאון טאון (5 דק' הליכה)

הסיבה שאנחנו אוהבים ללכת את זה ברגל היא שהכרנו אני גרתי בקינג קרוס וידעתי איך להגיע לקמדאון טאון רק בדרך אחת ברגל.

הדייט השני שלנו היה שם ומאז אנחנו אוהבים ללכת לשם.

אז קמדאון טאון כמו שרובכם יודעים זה אחד השווקים הכי מומלצים יש שם הכל אוכל מדהים, ביגוד, רהיטים ואפילו חנויות יד שניה ממש טובות!

אני קניתי משם מכנס קצר של ליוויס 501 האגדי!! רק ב 15 פאונד!

וכמובן שעוד מלא דברים!

המלצה: מי שיורד בתחנת הרכבת של קמדאון טאון תפנו ימינה ורדו עד הסוף למטה יש שם חנות מדהימה של H&M עם הרבה סיילים מטורפים והרבה דברים טובים. אחת הסיבות שאני אוהבת ללכת ברגל לשם וגם אחת הסיבות שאני כל כך אוהבת להיות שם פשוט חנות מדהימה!

ועוד משהו יש גם חנות שנקראת 99P שזה אומר כל דבר בפאונד! הרבה אוכל, ממתקים, בובות ובקיצור דברים זולים. אני מצאתי הרבה מתנות לבני דודים קטנים תמיד נחמד לקפוץ ולראות לפעמיים יש מציאות ממש שוות! אני מצאתי שם סומק של רבלון וקרם פנים של אותו חברה ובחנות אחרת כל אחד מהם לא עולה פחות מ20 פאונד אז שווה לבדוק.

עוד המלצה: שאתם הולכים לחנויות בלודון אל תפחדו להיכנס לחנויות אפילו אם המחירים נראים יותר מידי בשמיים לכול חנות כמעט בלונדון יש עגף סייל מה שאומר שכל הדברים בעגף הם בסיילים מטורפים מחירים ממש מצחיקים! אז לפני שאתם נכנסים לפריימרק (כי זאת החנות הכי זולה) תנסו את מזלכם בחנויות אחרות אני מבטיחה לכם שתתאהבו כמוני(:

חנויות ששווה לבקר: New lookNext, River island - אלה חנויות שאופנתיות לאירופה, וכמובן כל השאר שכולנו מכירים.

*הייתי על האוטובוס התיירים האדום.

עלינו עליו אני וחבר שלי למרות שהוא ארופאי ומכיר את הכול גם הוא התרשם ומאוד נהנה.

אני לא יודעת אם אתם יודעים או לא אפשר לרדת בתחנות ולהתרשם ולעלות על האוטובוס הבא. האוטובוס מגיע כל 20דק' ככה שאם זה תחנה משעממת אתם לא צריכים לחכות הרבה זמן. כמובן שזה תלוי באיזה חברת אוטובוסים בחרתם לא כולם עושות את זה.

אנחנו עצרנו כמעט בכל תחנה לקח לנו יום שלם אבל אספקנו לראות הכל ביום אחד.

היה מאוד מצחיק ומהנה! ממש מומלץ למי שרוצה לראות הכל ביום אחד.

*בילינו סופש אחד במרכז לונדון בבית המלון Swiss howard hotel בית מלון 5 כוכבים! מדהים ביופיו.

אנחנו בכרנו חדר המשקיף לנהר וממנו אפשר לראות גם את לונדון אי (הגלגל) ואת הגשר וגם את הביג בן.

החדרים שמשקיפים לנהר כמובן שיותר יקרים אבל אם אתם יכולים להרשות לעצמכם למה לא זאת חוויה ובאמת שהנוף מדהים.

התמונה צולמה מהחלון בחדר, באיכות גרועה.

*עוד דברים שעישתי...

עבודה,עבודה, עבודה והמון המון קניות!!

- עוד משהו ששחכתי לצין הסיבה שלא כתבתי כאן הרבה היא שהתקבלתי לעבודה שמאוד רציתי צלמת! - פשוט חלום.

שבוע הבא אני חוזרת לארץ! לכמה חודשים ואז בחזרה לכאן להמשיך את העבודה!

כמה תמונות של קניות שעשיתי:

שמלת פסים שחור לבן H&M

יש לי את זה גם בשחור (10 פאונד לאחד)

חצאית פשוטה ורודהH&M

יש לי בכל הצבעים (5 פאונד לאחד)

תיק ורוד מהמם!! התמונה לא עושה לו טוב!

לא זוכרת מאיפה (8 פאונד)

נעליים מדהימות!! H&M

יש לי גם בירוק חלק, אדום, כחול, לבן ואפור (8 פאונד לזוג)

חצאית פרחונית מתוקה! מסתם חנות (10 פאונד)

תיק חום מפריימרק (9 פאונד)

עוד נעליים מדהימות מH&M אותו מחיר (8)

תיק מדהים! אחד היפים שקניתי!!

פריימרק (9 פאונד)

נעליי עקב. סתם חנות (20 פאונד)

פעם הבאה אני יעלה עוד תמונות ואפילו רשימה של כל הדברים שקניתי!

פוסט שיהיה מוקדש רק לקניות יקח לי איזה שבועים אבל שווה לחכות(:

ליידי.

נכתב על ידי Lady:) , 20/5/2011 21:39
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט