לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it's my life and it's now or never


"השנים שעברו לקחו לי ת'כוח הנה אני כבר פוחדת לחשוב הימים שלנו אין בם מרגוע אולי אלוהים מנסה לעזוב ויש שרואים את זה ויש שנוטים לחשוב שהכל סגור ואין דבר שכבר יעזור מאמין בזה עד ששוקעים בחול"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

יום של חוויות מענות...


אממ...הרבה זמן לא כתתי פה משו..

גם איבדתי ת'פלא שלי וגם המחשב שלי נדפק=\כמה נחמד,הא?

אצלי הכל כרגיל...יום לפני התעודות היינו צריכים לסוע לטיול עם המשצ'ים ובסוף באתי באיחור של 10 ד"ק התחלתי להיות פרנואידית שכולם נסעו...ובסוף אני וידיד שלי גילינובכלל שדחו ת'טיול ולא ידענו..

כמה נחמד,קיצר החלטנו לעוף מהבצפר..ואז הלכנו לידיד,ואז המחכנת ה"חמודה" שלנו החליטה להתקשר להורים שלנו כי היא החליטה שאנחנו הברזנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ז-ו-נ-ה!!!!!!!!!!!!!!!!!

קיצור,העיקר להגיד לי מזל טוב...ההורים שלי הפסיקו לזיין לי ת'שכל על הסיגריות ועל זה שאני מעשנת ועכשיו הם רק עושים בשביל רגשי אשמה הם אומרים:"את מספיק בוגרת בשביל להבין מה טוב ומה לא"

רבאק שונאת ת'משפטים שלהם..

קיצור עוד שבועיים עושים טיולים בכ רחבי הארץ(הטיול שהיה צריך להיות היום)

התגעגעתי לפלא ולאייסי שלי=(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

ובזמן האחרון נהייתי אשכרה אישה עסוקה ועובדת..חחחחחחחחח...המבין יביןןןןןןןן...חחחחחחחחחחח

 

אגב,שכחתי לספר לכם אבל נסעתי לערב מטאל...היה ב-ן ז-ו-נ-ה!!!!!!!!!
פוסט הבא אולי אני השים תמונות=)))

 

יאללה אנשים בה ביי....ובהצלחה לכל מי שמקבל מחר תעודות=\יום הדין קרב...

 

~~קראו,תהנו,ותגיבו=))~~

נכתב על ידי ~~black devil~~ , 8/2/2006 12:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ~~black devil~~

בת: 32

ICQ: 219394245 

תמונה




446
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~~black devil~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~~black devil~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)