לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Asking WHY


"הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב, שלאהוב אותך זה לשלם בכאב, אהוב יקר"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

להיות מבולבל


"לראות מה אני מרגיש אלייך
כמה שבועות אחרי השיחה האחרונה
מה אני רוצה ממך
אני מרגיש שאת גדולה עלי
יפה וערומה בתיאטרון רוסי
איך שאני שונא אותך ככה

לא היה לי טוב כשהיית איתי
את רחוקה מלהיות קצת שקט בשבילי

אני כועס ומקווה שתיכשלי
שתמשיכי לרעוד ולפחד משגעון
אמן תשארי לבד לנצח

מה זה נקרא לא לרצות להיות איתי
מאוד קשה פה כל הלבד הזה, אוי ואבוי לי

יש לי לחץ באוזניים
וסרטים כחולים בראש
יש לי עראק ופסנתר
ואין לי אהבה בינתיים"

 

על סף השתגעות..

נכתב על ידי GONEFOREVER , 18/8/2007 16:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ככה עוברים להם הימים


"תשכבי על הרצפה בארבעים מעלות מאה אחוז לחות
למה פוחדת אני לא אעשה לך שום דבר רע
רק דלת נועל ושקט לא לדבר
חולצה שלך תני לי ביד אסחט הזיעה ואקרר פני
שמלה נגזור במספריים נזהר שלא לשרוט לך את העור
חם לי מר לי תיכף נתחיל לשחק
תני לי את היד שלך
נקשור אל הפסנתר
ומשחקים משחקים
ביני ובין הרצפה את מוחה דמעה
הגוף צחק הגוף צעק שוב שקט והשעון נשמע כמו אנחה
נגבי את האף פתחי את הפה אני בא עוד פעם
משחק אחרון ודי
אקדח קטן מהכיס נוציא ונדרוך
כדור אחד קצר בשקט
גוף הופך גופה
כולם בוכים, כולם בוכים
אמא שלך בוכה אני רוצה את אמא שלי
"

שוב השיר אקדח של אביתר בנאי מתנגן לי בראש, לא ניסיתי להתעמק כל כך במילים ובכל זאת הוא מדבר אלי מאוד.

אני ממשיך לשבת בחדר החם והלח שלי, בעצם כמו כל תל אביב או רוב הארץ, ומאזין לשירים שלו שסוחפים אותי לזכרונות שונים ולארועים שיש בי קצת געגוע אילהם. אבל מרוצה שהם עברו והם שיכים לעבר. המחשבה על העתיד גורם לי קצת אושר, למרות שנמאס לי מהרבה דברים לאחרונה ומאנשים אני חושב אני בדרך הנכונה לחיים הרבה יותר טובים.

 

הרבה אנשים לאחרונה שאלו אותי במה אני רוצה לעשוק בעתיד או מה אני רוצה ללמוד. ושמתי לב שזה כבר לא כל כך ברור לי עכשיו. אני מקווה שהכיוון החדש שלי שזה חינוך מיוחד וכושר יצליחו להשתלב מיחד והכי חשוב שהמקצועות האילה יצליחו לעניין אותי.

 

החיים עכשיו מעבירים אותי את מבחן הישרדות, הרבה דברים יכולו לקרות לי ולא קרו. כנראה בשביל סיבה שתרם ניגלתה לי. 

 

סתם בלוג בלי קשר.. 

נכתב על ידי GONEFOREVER , 6/8/2007 23:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  GONEFOREVER

בן: 38

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGONEFOREVER אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GONEFOREVER ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)