לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הולך בטל


אני שוחה משמע אני קיאק

Avatarכינוי:  ozik

בן: 30

ICQ: 200150537 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

דברים טובים באים ברצף


מצב הרוח שלי  השתפר פלאים לעומת שבוע שעבר, לא שאז לא הרגשתי טוב,הכל היה נהדר, אבל עכשיו אני  מרגיש פשוט
הרבה הרבה יותר טוב. וזה בגלל כמה דברים:
בכלל כיף לי בבי"ס לא נורא כ"כ כי עוד לא ממש התחיל  הלחץ של כל הבחנים א זאת תקופה שבאה בפנאן בבי"ס.
התקבלתי ל"גשר חי" שזה תכנית כזאת שטסים לקנדה בחופש סוכות ונפגשים שם עם יהודים, בקיצור משהו נחמד מאד.
אבל הדבר שבגללו אני הכי שמח הו זה: התקבלתי ל" קו הזינוק" בגליל העליון
זה הדבר שבגללו הייתי טיפה בלחץ בשבועיים האחרונים.
בסמינר היה לי ממש כיף וממש נהניתי עם האנשים שם ובקבוצה שרציתי שהוא ימשך, ובגלל זה היה כ"כ חשוב לי להתקבל,
אני חושב שאני אהיה מאד מרוצה מהקבוצה שתהיה לנו, ואני כבר פחות או יותר יכול לתאר לעצמי מי התקבל עפ"י הביצועים שלהם בסימנר.
וזהו פחות או יותר, שבוע ראשון ללימודים שהיה אחד הטובים.

שיהיה לכולכם שבוע מעולה ++

 OZIKON
נכתב על ידי ozik , 9/9/2008 17:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום חופש +שנה חדשה


הנה עבר לו כבר שבוע בתוך כיתה י'  והייתי רוצה לסכם את החופש המעולה הזה.
דבר ראשון, זה היה החופש הראשון או השני שבו לא השתעממתי בסוף החופש ורציתי שהלימודים יתחילו, היה חופש כזה טוב
אבל חבל שהוא עבר כ"כ מהר.
היו מספר פעמים שנהנתי יותר ממה שחשבתי שאהנה בחופש הזה, כמו למשל ברפסודייה שהייתה אחד הדברים הכי שווים בארץ
וגם בטיול לת"א אביב עם הנעורים היה אדיר וכמובן השיא של החופש- סמינר "קו הזינוק" בצפון  (מקווה שעברתי)
ליכום- חופש כביר ומהנה ++++

התחלתי לפני שבוע את כתה י' וגיליתי שהיא תהיה עמוסה יותר ממה שיכלתי לתאר לעצמי,אני כבר לא יודע אם להישאר בהוקי
או לוותר עלזה ולהשקיע יותר בלימודים.
בכל מקרה יהיו לי הרבה כאבי ראש בשנה הקרובה והרבה התלבטויות לגבי יחידות באנגלית ומת'

אבל אני יודע שהכל יסתדר ושאני אצליח לפתור את הבעיות האלה במוקדם או במאוחר.
אז שתיהיה לכולם שנת לימודים מוצלחת וכיפית
ושהכל יהיה פנאאאןןן

lior ozik
נכתב על ידי ozik , 5/9/2008 03:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,499

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לozik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ozik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)