לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלו הם חיי

אחותי התאומה יודעת לכתוב, אחיינית שלי ממש ספצית ואני, מה לעשות? לא ממש טובה בזה. אבלל, זה לא מונע ממני לפתוח בלוג, אני כבר מזהירה שהכתיבה לא תהיה משהו, הנושאים גם לא יהיו מסעירים במיוחד. אבל, מצד שני, אלו החיים שלי, קבלו אותם כמו שהם. מקווה שתהנו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

יום ראשון - התרגשות גדולה


אוקיי, אני צריכה קצת זמן להתאפס על עצמי ועל אופי הבלוג, עדכונים יבואו בהמשך.

 

נכתב על ידי *NEW ME* , 14/8/2005 15:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  *NEW ME*

בת: 48




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*NEW ME* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *NEW ME* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)