לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דמעות של דם


חייה מבחוץ אבל מתה מבפנים...

Avatarכינוי: 

בת: 34

ICQ: 308068407 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2010

אז מה עידכון??!!


בוקר טופפפפפפ!! טוב שלא עבר עשור מהפעם שעברה שעדכנתי פה..אני לא יודעת כמה עוד ישרוד הבלוג הנטוש הזה אבל נראה לי הגיע הזמן לעדכן פה ושם מה קורה לי בחיי היום היום...

אז מה חדש? שנתחיל...

ברוך השם סיימתי צבא...כן שרדתי שנתיים ולא פרשתי כמו שרציתי..עוד חוויה לחיים..(אני מתגעגעת לבנות היקרות שלי :( )

קרה מה שקרה ונפרדנו לדרכנו אני וחברי לשעבר.. התחלתי קשר חדש עם בחור מקסים אנחנו כבר חודשיים ביחד..כל מה שאי פעם רציתי יתגשם :) אני מאושרת ובאמת אוהבת מכל הלב 3> אני מקווה שזה ישרוד וישגשג יותר מהקשר הקודם ולא ישברו לבבות משום כיוון..

מה עוד מה עוד??? אממ..מנסה ללמוד לפסיכו' מפגר שאני לא יודעת איזה דביל מזוכיסט המציע אותו אבל הוא גאון כי רק בזכותו בית חולים הפסיכיאטרי מתמלא כל 3 חודשים מחדש.. אני נראה לי הבאה בטור..

טוב בנתיים אין מה בדיוק לספר חוץ מזה שאני לאט לאט מתרקבת בבית בלי עבודה ומשתגעת מהטימטום שהולך בבית בגלל הבנייה שאין לה סוף..

טוב מה יש לחפור..גם כך זה לא מעניין אף אחד..

קיצר נתראה בעידכון הבאה שלא יודעת עוד כמה זמן יהיה..ועד אז מקווה שיהיה מה לעדכון...

 

אני ודימקה יפה שלי במומולדת של מאמ שלי :) 28.4.10
אני ואהבת חיי :) :)

ובנתיים להית'..

 

שלכם ב3> קטנה או גדולה אליסקה מוציא לשון

 

 

 

נכתב על ידי , 29/4/2010 10:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,366
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדמעות של דם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דמעות של דם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)