לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ‎RayGoneWild :]] ™

בת: 32

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

איכשהו


איכשהו אני מרגישה שאני עושה צעד אחד אחורה, אני מקווה שזאת רק הרגשה.

 

הייתי רוצה להרגיש את הרומנטיקה שהייתה פעם,

שהוואטסאפ לא יחליף את המכתבים 

ששיחת טלפון לא תחליף פגישה של פנים אל פנים

ושסטטוס בפייסבוק לא יחליף אקט של הפגנת חיבה

ושאם באמת אכפת לך מבנאדם אתה תהיה מוכן לנסוע גם 

3 שעות רק בשביל לראות אותה. 

 

בכול אופן אני מאחלת לכולם יום אהבה שמח 

ושכולם יזכו להיות אהובים ולתת אהבה :) 

 

נכתב על ידי ‎RayGoneWild :]] ™ , 14/2/2015 14:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה ככה...


אז אחרי שהייתי שבורה כמה שעות ובכיתי והייתי עצובה באמת אני יכולה להגיד

שבלב שלם אני עברתי את זה, אולי זה נשמע קצת אכזרי במיוחד אחרי שנה וחצי

אבל אני חושבת שבגלל שנפגעתי עכשיו מאותם סיבות שנפגעתי פעם אני פיתחתי סוג

של חסינות ועכשיו אני באמת בסדר אני כן מרגישה שאני יכולה להמשיך הלאה ולא להיות 

שקועה ולחשוב על מה אם?  אלה לחשוב מה הלאה ולהתמקד אולי קצת יותר בעצמי 

כי עכשיו אולי בגלל שאני קצת יותר בוגרת עכשיו אני רואה בבהירות ויודעת בדיוק מה אני רוצה

מעצמי ומה אני מצפה ממנו (מהזה שיגיע בעתיד חחח). 

 

אבל עזבו את זה.... עוד משהו שמטריף אותי, נכון שעברתי את השלב הזה ותמיד 

כשנפרדים ממישהו אתה נהיה יותר חברותי ויותר חביב ופתאום אתה מתחבר ליותר

אנשים ואז יש את האנשים האלה שאוהבים לדחוףאת האף שלהם ולהתחיל לדמיין שטויות 

בראש שפתאום הגבר הראשון שאת אומרת לו היי זה יכול להראות להם כאילו פתאום 

״את מתעניינת בו״ כאילו? אין לכם במה עוד להתעסק חוץ מהחיים שלכם? חחחח זה פשוט חמציק אותי

אבל אני לא יכולה להגיד שזה לא משפיע עליי כי אם כל זה שבאמת לא אכפת לי מה אנשים יגידו 

יש לי עדיין כבוד ואכפתיתיות כלפי אותו בנאדם שנפרדנו ואני לא רוצה שבאמת יקרה מצב שיחשוב משהו

כמובן שאם דבר כזה יקרה ואם באמת אני אמצא מישהו אני חושבת שהוא יהיה הבנאדם הראשון שאני אספר לו 

כי אני לא רוצה שזה יגיע חלילה דרך אדם אחר, כי נכון שאנחנו כבר לא ביחד אבל באמת שזה הסתיים בצורה 

טובה ואנחנו כן נשארנו חברים כמה שזה נשמע דפוק אבל לזה יש את הסיבות של זה.

ואולי זה בגלל שכבר הרבה זמן שאני הרגשתי שאנחנו יותר ידידים ושותפים לדירה ולא בני זוג. 

 

בכל אופן קצת יותר קשה לי להתמקד בלימודים עכשיו וזה ממש מבאס אותי ולא בגלל הפרידה שלי

אלה בגלל שפתאום אני לא יודעת מה אני באמת רוצה לעשות עכשיו, אני מרגישה שאני צעירה ואני מרגישה 

שיש לי עוד דברים שאני רוצה להספיק לעשות ונכון שאני יכולה לעשות את זה אבל קצת יותר קשה לעשות את 

כשאתה סטודנט ואני ממש במחשבות כאלה. אני לא יודעת אם אני רוצה להישאר לגור באילת או לעבור למרכז

או אולי לחזור לבית כי בבית זה יהיה הרבה יותר קל באיזשהו מקום, חחחח ואז במחשבה שניה אם אני יעבור חזרה לבית

זה יהיה ליד הבית ולא בבית כי קשה לחזור לגור יחד עם ההורים אחרי שאתה תקופה די ארוכה לא גר בבית

למרות שאפילו אם אני אחזור לבאר שבע זה עדיין ישמח את אמא שלי חח :) 

 

אני כלכך שמחה שחזרתי שוב לכתוב בבלוג, אני מרגישה שיש משהו שמוציא לי את האוויר הדחוסססס מהמפרשים 

בדרך כלל אומרים את הביטוי הזה בצורה שלילית אבל אצלי זה יותר בקטע חיובי.

אז אתמול הייתה לי פרזנטציה.. אני אוהבת להגיד את זה אני מקווה שעברתי אותה בסדר למרות שהרבה 

זרמו איתי וכן הרגשתי בסדר, ברור שאני ארגיש עם זה בסדר כי אני זאת שעשתה פאקינג 97% מהעבודה!

שונאת שמצוותים אותי לעשות עבודה עם עוד אנשים מיוחד כשאלו בנות שלא באמת אוהבות להשקיע ואני זו 

שצריכה לקחת על עצמי את המצגת הזאת ואת העבודה הזו כי בסוף אם אני אסתמך עלייהן אני אקבל אולי במקרה

הטוב 20 על זה שבכלל הגעתי חחחח בכל אופן מקווה שסמסטר ב׳ יהיה לי יותר קל ואולי אני ישתחרר מהמחשבות האלה

ועכשיו בכשאני יותר פנויה במחשבות שלי לחשוב על עצמי ולא לחשוב איך לרצות אחרים או להילחם על משהו

שלא שווה להילחם בשבילו אני יתחיל להתמקד קצת יותר בלימודים!!! 

בנימה אופטימית זאת אני הולכת ללמוד למבחן שלי מחר אז שיהיה לי המון בהצלחה :) 

 

ושיר טוב לסיום (נכון זה מהפרסומת) 

 

נכתב על ידי ‎RayGoneWild :]] ™ , 9/2/2015 12:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

146,682
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל‎RayGoneWild :]] ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ‎RayGoneWild :]] ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)