לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" מוקדם מאוד בחיי כבר היה מאוחר מידי "


"בסוף כל משפט שאתם אומרים בעברית יושב ערבי עם נרגילה"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

פשששש


וואו עבר המון זמן

רק עכשיו הבנתי כמה הבלוג הזה עתיק

בסוף אני אכנס לארכיון של ישראבלוג

"האנשים הכי משועממים שהחזיקו את אותו הבלוג מכיתה ז'" חיחיחי

 

טוב אז.... אני בש"ש (שנת-שירות) עכשיו

(למי שאיכשהו יקרא את זה ולא יודע מה זה אז זה שדוחים את הצבא בשנה והולכים להתנדב) בכפר הנוער יוהנה ז'בוטינסקי בבאר יעקב

אממ.. כל הפריקות הריגשיות שלי למיניהן הולכות כרגע ליומן

ובכלל - יש איזשהו חור שחור מעל הקומונה שאנחנו בדר"כ לא נגישים לאינטרנט

אז... פוסט אחד - כדי שאם מישהו ירצה להצטרף לטבעת של פינק פלויד הוא ידע שאני עדיין חיה

 

ו... מי שנולד הרוויח

 

נתראה בשמחות (שאני אהיה הבלוג הכי זקן כאן או משהו כזה)

  נועה

 

עריכה:

פייסבוק- Noa Ben Aroya

מייל יש

זה גם מסנג'ר (:

נכתב על ידי , 1/12/2009 00:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Billy ב-1/12/2009 03:30
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה




23,322
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת ארויה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת ארויה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)