לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(: smile, no matter what



כינוי:  לירית (:

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

אחרי שנה פחות חודש :)


כל כך הרבה השתנה...

עברתי את יא', ומי היה מאמין שעברתי את השנה הזו בהצלחה ענקית!

סיימתי שנת הדרכה ראשונה במדצ"ים שהיתה שנה מדהימה שלימדה אותי המון,

בשנה הזו זכיתי בחברים חדשים עם לב כל כך טוב,

זכיתי בתכונות חדשות,

זכיתי בחיזוק תכונות ישנות,

זכיתי בתובנות חדשות וזוית חדשה לחיים,

זכיתי בכלים חדשים,

זכיתי בחוויות חדשות ומטורפות,

זכיתי בהצלחות שלא האמנתי שאגיע אליהן,

זכיתי רק לאחרונה באהבה חדשה שאני מאמינה בה מאוד,

ונוכחתי לראות חברים ישנים כחברים שישארו לכל החיים.

 

גדלתי כל כך, התבגרתי, אני בן אדם שונה עכשיו.

אני אחראית ועצמאית, לוקחת יוזמות מאמינה בעצמי מעזה ומתנסה בדברים, פחות ביישנית יותר חברותית, מסתכלת פחות בקנקן ויותר במה שיש בו..

היתה לי שנה עמוסהה בדברים, חוויתי המון חויות ונהנתי בטירוף.

 

אני מאחלת לעצמי, ובעצם לכולנו שהשנה הזו, השנה האחרונה בתיכון, שנת יב' תיהיה השנה הטובה ביותר שהיתה לנו עד כה, שנגשים את כל השאיפות שלנו, שנשיג את כל המטרות שלנו, שנרדוף אחרי החלומות שלנו ונתפוס אותם!

 

"אל תפחדו מגדולה.

יש שנולדים עם גדולה,

יש שמשיגים את הגדולה,

ויש שהגדולה נכפית עליהם"

 

נכתב על ידי לירית (: , 9/9/2009 22:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללירית (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לירית (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)