לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מר אל, כאן אנה


מין ניצוץ של אושר שמאיר את הדרך לתקווה הנצחית

כינוי: 

בת: 20

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

סגירת מעגל.


שנתיים לא הייתי כאן, וזה מצמרר.
איך שעזבתי, הכל.
יצאתי מכאן כל כך פגועה, נבגדת.

אני לא יודעת מה גורם לי לכתוב את זה עכשיו,
עבר כל כך הרבה זמן ואף אחד לא היה כאן כבר שנה,
אבל זו הזדמנות טובה להתנצל.
על שנטשתי ככה את הבמה הזו, בלי קידה אחרונה או הדרן,
ועל איך שמחקתי את כל העבר שלי בלי לחשוב פעמיים.
הדפים האלו היה מסמך נדיר, בשבילי.
החיים שלי בגיל 12, התקופה הכי פרועה שהייתה לי.
אם הייתי קוראת את זה עכשיו, אם הייתה לי דרך,
בטח הייתי נדהמת. עד עכשיו אני לא מבינה מה גרם לילדה ההיא,
לעשות את כל הדברים שעשתה. אולי בדידות, אולי רק קלות דעת.

כל כך גדלתי מאז, הפכתי לאדם אחר.
לא טוב יותר, אבל שלם יותר.
אני צריכה שתדע את זה. שידעו את זה כולם.
אני צריכה שתסלח לי, על כל החטאים.
תביא סיגריה זה עושה לי דיכאון.
כשאמות

מאת
אנה

כאשר אמות
אני אעשה את זה לבדי.
אך אחד לא יעשה את זה בשבילי.
כשאהיה מוכנה
ככה אגיד:
"פין, תרים אותי,"
ואני אביט
ואצחק בקול עליז.
אם אפול פתאום
אני אהיה מתה.

מר אל, כאן אנה עמוד 183
נכתב על ידי , 27/2/2008 11:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנה. רק ילדה קטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנה. רק ילדה קטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)