לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

No Matter the Price


ממשלת ישראל עושה כנראה את הספין האחרון בחייה.

פרפור גסיסה אחרון של ראש ממשלה אבוד? איך אפשר להעלות על הדעת ספין של מו"מ או של יח"צ על גבן של שתי משפחות אומללות, המייצגות באסונן את כולנו, באמת ובתמים וכפי שלעולם - לעולם - איננו רוצים להיות או להראות?!

 

ההחלטה האומללה של ממשלת ישראל, להעביר "מידע מודיעיני סודי" לרב הראשי לצה"ל, לגבי אודי גולדווסר ואלדד רגב, כדי שיכריז עליהם כחללי מערכות ישראל ובכך יוריד את מחירם בשוק העסקאות הבין לאומי, היא לא סתם החלטה אומללה אלא מעשה שלא ייעשה. מעשה נבלה עז מצח ונבזי הגורס עד דק את אסונן הפרטי של שתי משפחות וטוחן, יחד איתו, את שביבי האמון האחרונים של עם ישראל במנהיגיו וביכולתם להיות או לעשות משהו מועיל לעם היושב בציון.

 

אהוד אולמרט יכול, אולי, עוד לקנות את עולמו מחדש אם יצליח, בקדנציה שלו, להחזיר הביתה את רגב, גולדווסר ושליט.

הוא זה שאיבד אותם לאויבינו והוא זה האחראי להשיבם לידי משפחותיהם, חיים או מתים. הפרסומים בימים האחרונים, לגבי עסקת השבויים היו הדבר האופטימי היחידי שהסתובב באוויר מבחינתו, מזה חודשים.

שאלו כל אדם ברחוב וכמעט כולם יאמרו לכם - אם יש בהם האומץ להביט אל תוך ליבם פנימה ולהעמיד עצמם במקומן של משפחות החטופים או במקומם של החטופים עצמם - שכל מחיר יאה בשביל להשיבם הביתה ושהשנתיים שהם אינם איתנו הן ביזיון מוחלט לנו כעם ולמנהיגינו כמנהיגים וכבני אדם המופקדים על שמירת בטחוננו מתוקף מנדט שנתנו בידם ואמון שהבענו בהם.

 

איך?! אני שואלת. איך אפשר להגיע כל כך קרוב לעשיית הדבר הנכון האחד שאין עליו עוררין - והוא השבת בנים לגבולם ולחיק משפחתם, גם אם בארון מתים (וכולנו יודעים בסתר ליבנו שלפחות שניים מהם כבר לא עמנו ולא רק בגופם), ולהשליך הכל מנגד, מפחד המחיר שיש לשלם?!

הלא ערכנו מלחמה כדי להשיבם ארצה. הלא שלחנו את בנינו ואחינו ואבותינו להלחם ולהפצע ולתת את נפשם, כדי להשיבם הביתה ועכשיו - סמיר קונטר הוא מחיר גבוה מידי????!!!!!!

הדעת אינה תופסת. צר לי. זה פשוט גדול עלי. ואחר כך עוד מצפים ממישהו להרגיש מחוייב להגנת המולדת ולשמירתה בגופו ובדמו.

אם העסקה הזאת תיפול בגלל הספין הזה, בי נשבעתי שאעשה הכל, אבל הכל, כדי שילדי לא ישרתו בצה"ל אם וכאשר יבוא יומם לעשות כן (והלוואי ולא יבוא).

מספיק כבר עם האימפוטנציה הזאת. די! תנו להם את כל אסיריהם. שחררו את כל היושבים בבתי הכלא הבטחוניים והציפו אותם בחרא שלהם. שימלאו את רחובות עזה באלפיהם ויטביעו אותה תחת קנאותם ומובטלותם וכוחניותם העלובה. תנו להם את קונטאר ואת חבריו ושחררו אותנו מעול אחזקתם ואבטחתם. תנו להם את הזבל שלהם והחזירו את שלושת בנינו הביתה וכשיעזו לנסות ולחטוף מישהו שוב - פוצצו להם את הצורה שוב. בלי היסוס, בלי חשבון ובלי לקחת שבויים והקשיבו טוב טוב למיקי גולדווסר כשהיא אומרת, שלו שוחרר קונטאר קודם, בעסקה אחרת, ייתכן ובנה עוד היה בבית.

 

ואם אפשר, תנו כבר לאידיוט הזה שיושב על כסא ראש הממשלה שלנו, בעיטה אחת אחרונה בתחת, שיעוף כבר לכל הרוחות והשדים כי מאס בו העם היושב בציון. בו ובשכמותו!

 

לילה טוב.

 

נכתב על ידי , 23/6/2008 22:51   בקטגוריות רוית  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Larson32Josie ב-22/10/2011 22:20



כינוי: 

מין: נקבה




62,122
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWatchers אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Watchers ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)