לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני יכולה לצעוק..אבל גם ככה אפחד לא ישמע


אני לא פאקצה,אבל אוהבת ורוד אני לא פריקית אבל שומעת רוק אני לא ערסית אבל יש לי פה אני לא חננה אבל יש לי ממוצע 97 אני..אני פשוט אני

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 347928871 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

גם את המחשבות שלי אני צריכה לצנזר


בזמן האחרון אני מרגישה ממש כאילו אני מצנזרת את עצמי בכל מקום שאני נמצאת

ליד חניכות אסור לקלל (כוסעמקקקקק,זונות,תישרפו אמןןןןןן,אמן שערס יתפוס אותכם ברחוב יפוצף אותן מכות וירתק אותכן לאלונקה לשבוע במחלקת טיפול נמרץ!!!)

ליד מוריאל אסור לי להגיד דברים על עוז

ליד כל השכבה שלי אסור לי לדבר על זה שאני רוצה

ליד "חברות" שלי אני לא מדברת על הבעיות שלי כי אני מנסה לפתור את שלהן

ובזמן האחרון גם המחשבות שלי..

אני מפחדת אולי אלוהים קורא דווקא את המחשבות שלי מכל המחשבות בעולם!!

אז אני כבר מתחילה לחשוב

"אל תחשבי עלייך ועל דמרי עושים את זה,אל תחשבי עלייך ועל דמרי עושים את זה,אל תחשבי עלייך ועל דמרי עושים את זה,אל תחשבי עלייך ועל דמרי עושים את זה,אל תחשבי עלייך ועל דמרי עושים את זה,אל תחשבי עלייך ועל דמרי עושים את זה"

 

די,אני ממש לא מאמינה שאני הולכת לכתוב את זה

אני מרגישה כבר שזה אחד הפוסטים שאני הולכת לכתוב..ולבכות תוך כדי

אין לי חברים

זהו

אין לי חברים

וכל החברות הטובות שלי

לא חברות

עזבו לא חברות,אני פשוט לא מבינה

איך זה קרה???

מה,אני לא בסדר? איפה אני לא בסדר?

אני באמת רוצה לדעת זה חשוב לי!

 

מה מוריאל?נראה לך שאני יהיה שפוטה שלך?

נמאס ליייייייי

כ"כ נמאס לי

אני ממש מרגישה שבזמן האחרון אני מסתובבת איתך

וזה כי אני פשוט פוחדת להודות שאין לי חברים וזהו אני יכולה להתנחם

בחארות האלה שאומרים לי בוקר טוב בבוקר

ולפעמים אפילו לרמה שלהם להסתובב איתי בבצפר אבל חוצמזה כלום

 

וחמודים שלי זה לא כיף..לא ולא..

כן יש תפלצנים שיגידו שזה מוריד אבן מהלב

זין בעין (ואפילו משולש הייתי אומרת)

שום הקלה ושום כלום

 

הייתי אומרת שזאת אני

אני מצפה להרבה מאנשים

ואולי זאת לא אני..לא יודעת לא יודעעעעעתתתתתתת

 

התחרמנתי כזה סתם עם מישו ביום שישי

"ראינו סרט" (אין לי מושג אפילו איזה סרט הוא שם)

היא צדקה,

אני זולה

לא היה איכפת לי מי זה (אח"כ גיליתי שיש לו עיניים ירוקות ממש יפות)

רציתי לשכוח מזה..מהכל

ואפילו לא הכרתי אותו..אני אפילו לא זוכרת איך קוראים לו!

 

מה שממש פתח לי תעיניים זה ליז,סליחה ליז וסהר

אני ממש מצטערת שנתתי לו תכתובת של הבלוג הזה

חפיף

ממש רציתי לראות אותם

וגם ממש נעלבתי ש"בגלל שירד גשם" הם לא באו

כאילו מה?אני באתי מגבעת שמואל שזה 2 אוטובוסים (=שעתיים נסיעה)

בגשם,קופאת למוות

והם לא יכולים לצאת לחצי שעה מהבית..עזבו חצי שעה!רבע שעה!

לא הייתי הולכת לישון אצל סבתא אם הייתי יודעת שאני לא יראה אותם

פשוט לאדעת..

אחרי שקראתי תפוסט של סהר ממש חשבתי שאני צריכה לדבר איתו על כל זה

לבכות לו כזה..לספר לו הכל

אבל זה..ממש איכזב אותי

 

 

למה?

למה אני מרגישה חרא עכשיו?

מה?בגלל שצעקתי על מוריאל??

אמרתי לה שאני חושבת שזה לא בסדר מה שהיא עשתה היום??

כוסעמקקקקקקק למה אני ככה???למה?????????

למה אני לא יכולה לעמוד על שלי?

קצת ביטחון......קצת!!

כוסעמק אני לא יכולה לכתוב ככה זה ממש עושה לי רע

נכתב על ידי , 14/1/2006 23:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





171
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•.•*>•.• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •.•*>•.• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)