לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life And Me


A Man Is Nothing But A Clay In The Hands Of Himself...

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 192949221 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

עידכון חורפי


אז מה? חורף אה?.

חח פחות או יותר הוא עדיין לא כאן במלואו אבל יש ניצנים של התחלה.

אני אישית אוהבת חורף אבל אני לא יכולה להגיד שאני מעדיפה אותו יותר מקיץ. כמובן שאני מעדיפה קור על חום אבל אני אוהבת את הקיץ ואת מה שהוא מייצג...את החופשיות,את הכיף,את הרצון לצאת ולבלות וכמובן ללכת לים ובכלל יש משהו בקיץ שעושה לי טוב.                                                                                                                                                אבל, אני קיבלתי את מנת הקיץ הנחוצה לי לשנה הזאת חחח...מספיק עם החום,הלחות והרצון העז להתקלח 3 פעמים ביום.                                                                                                                                                              עכשיו הגיע תורו של החורף,של הכירבול,של הפינוק,של הקפוצ'ונים והתה החם.                                                             כן אין ספק שלכל עונה יש את יתרונותיה.


טוב ולנושא אחר-השביתה!

שכבר נמשכת יותר מחודש.

כל כך מעציב אותי המצב במדינה הזאת...שהגענו לשפל כזה שכבר חודש תלמידי תיכון לא לומדים ואף אחד בממשלה לא לוקח את היוזמה להתערב ולהציל את החינוך שדרך אגב נדמה לי שהוא הבסיס של כל מדינה שמכבדת את עצמה.

ראש הממשלה מתעלם,שרת החינוך אדישה כמו לא יודעת מה...כאילו מה נסגר איפה אתם חיים?

אחר כך שלא יתלוננו אם יש השתמטות מצה"ל,אם יש פגיעה בכלכלה או אפילו עזיבה של רבים מהצעירים את הארץ. הכל טמון בחינוך ובערכים שמוקנים לנו.

צריכים לקחת דוגמא ממדינות כמו ארה"ב או סין שמשקיעות משאבים רבים בחינוך,וכמובן רואים תוצאות.

זה לא שאני מתעלמת מהמציאות אני יודעת שאנחנו חיים במדינה שרב המשאבים שלה מוקצים לביטחון,אין מה לעשות עם זה עם זה כבר מזמן השלמנו אבל דחילאק יש לנו עדיין מספיק כסף להשקיע בדבר שהוא לא פחות חשוב.

אני מסכימה עם המורים חלקית כלומר הדרישה שלהם להעלאה במשכורת נראית לי מוגזמת.

זאת אומרת אולי מגיע להם איזשוהי העלאה הדרגתית אבל לא בדרישות התובעניות שהם דורשים של כאן ועכשיו כי הם צריכים להבין שברגע שזה קורה כל עובדי המדינה והמשק מנצלים את זה ואחר"כ גם הם יפתחו בשביתה בטענה שיש להם אותן זכויות כמו למורים וגם הם רוצים יותר.

זה פוגע במעמד משרד האוצר ואז כולם ידרשו עוד ועוד עי" שביתות.

זה כאילו דבר גורר דבר.

 כי סה"כ המורים לא מרוויחים משכורת רעב זאת סתם היסחפות.

מגיעה להם משכורת מכובדת כאנשי חינוך,נכון אני מסכימה,אבל לא צריך גם להגזים. כמו טענות ששמעתי שמורה מרוויח 3,400 ש"ח בחודש..ממש! תראו לי מורה כזה ואני אשלם לכם.

מה שכן אני מסכימה עם שיפור התנאים בכיתות,הפחתת מספר התלמידים,נתינת יותר שעות וכדומה.

כל אלה תורמים לאווירה לימודית נעימה ומשפרים הישגים.

בכללי יש הרגשה של משחקי כוח בין המורים לאוצר כאילו שהשביתה יכולה להסתיים תוך יומיים אבל כל צד מתבצר בעמדה שלו מבלי שום מוכנות לוויתורים ובתאכלס אנחנו הראשונים להידפק מזה.

בקיצור אין לי מושג מה יהיה,אני די מודאגת מכמות הבגרויות שיש לי השנה ואיך לעזאזאל אני אמורה לעשות אותן?

בינתיים אני נהנית לקום מאוחר כל יום,לחזור בשעות מאוחרות וכעיקרון להתבטל.


אממ המון דברים קרו לי בזמן האחרון.

עברתי תאוריה! ועוד בפעם הראשונה...(מי מלכה מי?)

ובקרוב מתחילה לקחת שעורי נהיגה.

 

יש לי חבר וביום שני אנחנו חוגגים חודש,איזה נחמד לנו (:

יש עוד דברים טובים ומשמחים שיש לי לספר אבל אני אשמור את זה לפעם הבאה.

 

אז זהו .

שיהיה חורף נעים לכולנו

וסופ"ש מהנה. (=

 

יאללה הייתי.

 

שרית.

 

 

נכתב על ידי , 15/11/2007 20:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שנת שירות- גרעין צמרת! ב-22/11/2007 21:52
 





2,819
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3> SaRiT אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3> SaRiT ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)