לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוטול (ע"ר) :)


על עצמי לספר לא ידעתי ... נו טוב הגיע הזמן להתחיל :) מחשבות, תהיות וסתם הזיות פה בניו יורק.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

שרות ממש איכות


 שיחה עם נציגת שירות לקוחות (ספק כבלים ואינטרנט אמריקאי)

אני: הי, סגרתם לי את החשבון ... אני לא יכולה להכנס לחשבון שלי באינטרנט. מדוע ?

נציגה: תני לי לבדוק, כן החשבון שלך נסגר

אני: למה ? בגלל שאני עוברת דירה ומשנה כתובת אתם סוגרים לי את החשבון ? כבר ביקשתי לחבר אותי בדירה החדשה. למה לבטל את החשבון ?

נציגה: כן נכון, תני לבדוק (5 דקות שלי מוסיקה כושלת...) טוב החשבון נסגר כי שינית כתובת.

אני: אז ברגע שאני משנה כתובת אתם סוגרים לי את החשבון ? אני לא מסוגלת לשלם את החשבון שלי יותר עכשיו. איך אפשר לשלם את החשבון שלי בלי שיש לי חשבון ?

נציגה: אהההה..... תני לי לבדוק (3 דקות מוסיקה...)

השיחה מתנתקת

 

 

שיחה # 2 עם נציגת שירות לקוחות אחרת

אני: שלום, סגרתם לי את החשבון באינטרנט, החשבון לא פעיל מדוע ?

נציגת שירות: בגלל שאת עוברת את הדירה נטרלנו את כל שירותי הכבלים והאינטרנט.

אני: כן, אני יודעת כי אני ביקשתי לנתק, אבל לא אמרתי שיש לי בעיה עם האינטרט או כבלים אני פשוט מנסה להבין למה אני לא יכולה להשתמש באותו יוזר וסיסמא כדי להתחבר לחשבון שלי באתר שלכם.

נציגה :הממ... תני לא לבדוק. זה בגלל שהדיירים החדשים של הדירה כבר הזמינו שירותי כבלים ואינטרנט.

אני: לא הבנתי את ההסבר. בכלל שמחברים לדיירים החדשים את הכבלים בדירה – אתם סגרתם לי את החשבון באינטרנט ? אני רק רוצה להבין אם זו הפרוצדורה כשעוברים דירה סוגרים חשבון.

נציגה: תתקשרי לתמיכה הטכנית

 

שיחה # 3 עם נציג טכני

נציג טכני: החשבון שלך ניסגר, אין לי מושג למה דברי עם שירות לקוחות.

 

שיחה # 40 עם נציגת שירות לקוחות אחרת

 

אני: שלום כבר דיברתי עם המון אנשים, בסך הכל ניסיתי להבין למה אני לא יכולה לראות את מצב החשבון שלי באתר שלכם.

נציגה: זה כי כבר אין לך שירותי כבלים ואינטרט בדירה. סגרנו אותם.

אני... דאאאאאאאאההה עדיין יש לי אינטרנט, יש לי רק בעיה להתחבר לאתר שלכם עם היוזר שלי כי ביטלתם אותו וסגרתם לי את החשבון.

נציגת שרות:.. אהההאא.. תני לי לבדוק (מוסיקה ל10 דקות)

חוזרת אחרי שכמעט התביישתי.

נציגה : טוב עכשיו תיקנתי את זה.

אני: אז היוזר שלי יעבוד עכשיו ?

נציגה: כן ואם לא יעבוד רק תנתקי את הכבל ותחברי שוב או תתקשרי לתמיכה טכנית

אני: דאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה. אולי את אפתח את החלון ואסגור זה יעזור.

 

נ.ב החשבון עדיין לא פעיל... נראה מה יהיה כשסוף סוף יחברו לנו את הכבלים והאינטרנט בדירה החדשה.

 

נכתב על ידי ravtul , 31/12/2007 23:21  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ravtul

בת: 51




4,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לravtul אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ravtul ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)