לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

angel that cry blood


אל מלא רחמים, אל מלא רחמים.. אלמלא היה האל מלא רחמים, היו הרחמים בעולם ולא רק בו. אני לא מקיימת את אשר הבטיח אלוהים לאברהם ואני אדם ולא חול.. אדם שבוכה וכואב ושמח וצוחק ובעל תשוקה לכתוב. :-) מוזמנים..

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 192071815 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2019

רעש


אתה רעש בראש שלי. הראש שמלא בעשן, בחלומות, בשכחה.

אתה רעש בתוך הצעקה שלי. והיא עמומה. נואשת כמעט.

אתה רעש במיטה שלי. מתהפך מצד לצד. אוהב אותי. נוגע בי. מתרחק.

אתה רעש בתוך הבטן שלי. ואתה הרעש שיכול להיות שם.

ואתה אטום. כאילו גם הסערה הכי גדולה לא תזעזע את הילד הקטן שגר לך בפנים. לא תגרום לו להסיט מעט את הוילון, להסתכל, לנשום אוויר, להתפכח. להתגבר. להתבגר.

לכל מקום שאתה הולך הילד הקטן שגר לך בפנים הולך איתך. והוא כועס. הוא באמת כועס כבר שנים. צורח לתוך הכרית מילים שלא תגיד לי או לאף אחד אף פעם בחיים, כי מישהו בזמן רחוק רחוק אסר לך, או אמר לך אותם בעצמם.

אין שוויון ואין כנות ואין הדדיות ואין אמפטיה שום מילה שקיימת שיכולה להכיל מישהו אחר מלבדך. כי רק אתה שם. לא, לא אתה. הילד הקטן שגר לך בפנים.

ובנתיים החיים קושרים אותי לקרקע, להתפכח, לסיים למצוץ כל שארית של תמימות ממני, מכריחים אותי לקבל את המציאות.

 

 

לקבל את המציאות.

מציאות שבה אני שמחה אבל לא מאושרת

מציאות שבה אני רגועה אבל לא שלווה

מציאות שבה אני נשמעת אבל לא מוכלת

מציאות שבה אני מחוממת אבל לא עטופה

 

מציאות שבא אתה רואה אבל לא מסתכל

מציאות שבא אתה חושב אבל לא מתחשב

מציאות שבה אתה לידי אבל לא איתי

מציאות שבה אתה אוהב אבל משקר.

נכתב על ידי , 5/7/2019 11:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmorsol אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על morsol ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)