לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פוטובלוג....עם עוד כמה מחשבות.

כינוי: 

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

המשך הפוסט הקודם(כי הבלוג מטומטם!)


 

אליהוו ורעות!!(פולין!!! בבית מלון עם השומר הטורקי...אני חושב)

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח(פולין-תמיר והשטויות!)

אני ות-מיר!(הצטלמנו בפולין!)

 

אני ונועה בתמונה ישנה במיוחד(בפארק הישן והנוסטלגי!)

 

 

התמונה הישנה והמגניבה ביותר כשנסענו לים!(עם החברה בגרסא המלאה!של פעם.)

 

 

תזכרו-אולי אפשר להזכר בעבר,אבל לא לחיות בתוכו.כי מי שחי בעבר מת בעבר.

זהו!תהנו! שיהיה לכם שבוע טוב!שנה טובה! חיים יפים טובים!

 

נכתב על ידי , 7/3/2009 14:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הייי מה קורה?


סתם היה לי משעמם  הסתכלתי על הבלוג וחשבתי שיהיה נחמד לעדכן (בשביל הזכרון)

חחחחחחחח זהו,עבר עליי הרבה במהלך כל הזמן הזה שלא עדכנתי ואני יודע שאף אחד לא יקרא את זה חוץ ממור

אם בא למישהו להתעדכן שישאל אותי בייביייי(תמונות נוסטלגיה,תהנו!)

 

אני ורגב(תמיר רגב)
 
אני ודותה(דותן,תמונה בין הראשונות והישנות!)
 
מור דותן וגל(הנסיעה הספונטנית לתל אביב והבלתי נשכחת!)

אני ות-מיר!(הצטלמנו בפולין)
 
תמונה ישנה של סמינר הנהגה 2006!! עם המדריכה המיטולוגית-אילנה!
 

תמונה מאילת!(כן ישן!)

 
תמונה ממש ישנה! בינינו רק אני ונועה יצאנו טוב!(דייויד,שני,קארין,אני,נועה)

תמונה ממש מגניבה וישנה! עדיאל (המחסל)!!!גל,רותם,ד-קלה(ססונית),יועל,שי-רן,דותה ומור(הרכלנית,הייתי חייב!)!

תמונה ישנה ממש! אחרי העדלאידע של תנועות הנוער! זאת הייתה השרדות מטורפת! (ג'ורד הנשמה,יועל,דותה ואני!)
 
 
נכתב על ידי , 7/3/2009 11:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאניבל צימחוני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאניבל צימחוני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)