לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the slut who sold his ferrari



כינוי: 

בת: 35

ICQ: 305878214 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010


אני מרשה לעצמי להתעמת עם מחשבותיי העמוקות ביותר אך ורק בשנתי,שדבר לא יחמוק החוצה מבין שפתיי.

רק במצב מאוזן,אני מבינה שהפוזיציה הזו מאד לא הולמת אותי.

דיו כחול זורם לי מבין הרגליים ואני מקיאה הברות של ייאוש.

מעניין אם אילו יכולתי לעשות עמידת ראש,הייתי ישנה טוב יותר בלילות.

אפילו כשלכאורה בגרתי, עדיין מאד ברור, שנותרתי אותה ילדה מבוהלת בפינת החדר.

אני לא יכולה לאפשר לעצמי להיות מאושרת,גם כשמישהו מהצד הלא מרוחק של המיטה, כל כך רוצה בכך.

ומתאכזב מחדש בכל פעם.

נכתב על ידי , 19/6/2010 01:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlley in chains אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alley in chains ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)