לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Another you


Thanks for watching as I fall


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008


"Выходи за меня замуж"

 

ואני עדיין לא מאמינה.. אתה...אתה!! מציע לי להנשא לך...

אני לא מאמינה, שזה כל כך חזק בינינו.. בעיקר מצדך..

היינו צריכים חצי שנה אחד בלי השניה בשביל להבין כל כך הרבה דברים ולהשתנות..

יש לנו עוד שנה של מבחן עכשיו.. אני מקווה ששנינו נעמוד בו.

אני אוהבת אותך כל כך!.. ויודעת טוב מאוד, שזה גם מה שאתה מרגיש כלפיי.

נכתב על ידי , 9/9/2008 19:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

ICQ: 262522478 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmelia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amelia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)