לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"לא משנה מה הכבידה שלכם כשאתם מגיעים לדלת, תזכרו - השער של האויב נמצא למטה."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

First off


First off, fuck your bitch
And the click you claim
West side when we ride
Come equipped with game
You claim to be a player
But I fucked your wife
We bust on Bad Boys
niggas fuck for Life.

18 התראות החדשות בפייסבוק. איך מתמודדים עם זה. אני אוהב את ליטל, איך מתמודדים עם זה? פגשתי חבר ילדות אחרי שנים, איך מתמודדים עם זה? המטרה מס' 1 שלי נעלמה בערב והוצתי מספר שהיה לי כבר, איך מתמודדים עם זה? איך מתמודדים עם החים בעצם? מה התרופה? מה עושים? באמת??? באמת???
למה? למה! החלטות שעשיתי, אני לא מתחרט עליהן, טעויות שביצעתי, לא קיימות. רק משוב. רק משובים. רק אנשבים לעולםמ טוב יותר. תמיד טוב יותר. כי אם אני בוכה את כל הדמעות שלי עכשיו. לא יהיה עצוב יותר הלאה.

אם אני מתורגל במוות עכשיו. אני לא אופתע הלאה.
אם אני אאבד הכל עכשיו. אני ארוויח.

אני.
אני.

JAh
נכתב על ידי דובר המתים , 18/7/2008 14:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  דובר המתים




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדובר המתים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דובר המתים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)