לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מנהל רשת מדוכדך


כבר לא לומד פסיכו, כבר הספיק לצאת מעתודה.. אבל עדיין חי וקיים.. Long live me!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

כמה משפטים


כמה משפטים שהם אולי קצת מצחיקים, אולי קצת עצובים, אולי קצת מפגרים.. אבל זה כל מה שעולה לי בראש חחח
  • אף אחד לא מת בתול.. החיים הורגים את כולם.
  • בדקה אחת של עצב, בזבזת 60 שניות של שמחה.
  • גם כשאתה חושב שאתה נדפק.. תמיד תזכור שהמצב יכול להיות יותר גרוע.
  • אם ניסית להכשל במבחן, וקיבלת 100, מה בעצם קרה?
  • מחשב לא טועה, הוא רק מבצע פקודות.
  • חייל לא טועה, הוא רק מבצע פקודות.
  • המפקד לא מאחר, הוא מעתכב.
  • המפקד לא נופל, הוא בוחן את השטח מקרוב.
  • המפקד לא מזיע, הוא שותה החוצה.
  • המפקד לא מפחד, הוא מפגין זהירות.
  • המפקד לא מפספס, הוא מסמסן את גבולות הגיזרה בשביל שאר החיילים


ובלי קשר לאמור לעיל:
I heard there was a secret chord
that David played in it pleases the lord
but you don't really care for music do you
well it goes like this
the forth the fifth
the minor fall and the major lift
the baffled king composing halleluja

hallelujah...

well your faith was strong but you needed proof
you saw her bathing on the roof
her beauty and the moonlight overthrew you
she tied you to her kitchen chair
she broke your throne and she cut your hair
and from your lips she drew the hallelujah

hallelujah...

baby i've been here before
i've seen this room and i've walked this floor
i used to live alone before i knew you
i've seen your flag on the marble arch
but love is not a victory march
it's a cold and it's a broken hallelujah

hallelujah...

well there was a time when you let me know
what's really going on below
but now you never show that to me do you
but remember when i moved in you
and the holy dove was moving too
and every breath we drew was hallelujah

well, maybe there's a god above
but all i've ever learned from love
was how to shoot somebody who outdrew you
it's not a cry that you hear at night
it's not somebody who's seen the light
it's a cold and it's a broken hallelujah

hallelujah... 
נכתב על ידי , 20/12/2008 13:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ובכן, אני מזהיר מראש, זה יהיה פוסט קצת מוזר..
לקח לי הרבה זמן לנסח אותו אפילו בראש וגם עכשיו אני לא הטוח שזה הולך לשקף את ההלך המחשבה שלי.
זה שילוב של מספר דברים שקרו בזמן האחרון.
המקרה הראשון היה כשהייתי מאושפז בתה"ש.. ולחדר שבו הייתי הצטרף אדם נוסף, דתי. למען הסר ספק, אין לי שום בעיה עם שום סוג של אדם כל עוד הוא לא כופה עליי את האמונה שלו (בין אם הוא דתי, הומוסקסואל, קיצוני כלשהו וכד'), כשטרוריסטים מהווים יוצא דופן.
בקצרה התברר שגם הוא חייל ובבוקר שלמחרת הגיעו החיילות החמודות מר"מ 2 להביא לנו עיתונים. לצערי, בזמן הזה בד"כ ישנתי תחת השפעת התרופות שהייתי מקבל והייתי רואה את העיתון רק בשעה 9 בערך. אך באותו בוקר, התעוררתי עקב קולות של וויכוח, כשהסטתי את הוילון שמפריד בין המיטות, ראיתי את החיילות של ר"מ 2 מנסות להבין את אורך החיים הדתי של אותו בן-אדם. וכל פעם שמישהי שאלה אותו שאלה שלא הייתה לו תשובה הוא היה אומר בבטיחות מלאה : "נסתרות הן דרכי האל".
אחרי הפעם השלישית שהוא אמר את זה, הרגשתי צורך להכנס לשיחה.

~פה יהיה קטע טוב לציין שאני אטאיסט מהבחינה שאני חא מאמין בשום דת או בשום כוח עליון. הדבר היחיד שאני מאמין בו, הוא מדע~

נכנסתי לשיחה עם המשפט הבא : "תסלח לי, אתה יכול להוכיח שה' קיים?"
הוא כמובן מגיב עם "תוכיח שלא."
אני: "אז אתה טוען שאם אני לא יכול להוכיח שמשהו לא מתקיים אז הוא כן מתקיים?" [תקראו את זה כמה פעמים, קצת קשה לעקוב אחרי זה]
הוא מגיב ב"כן, חד משמעית."
ואחרי עוד כמה החלפות מילים (שגם הבנות מר"מ 2 הצטרפו לחגיגה)
הבחור בא ביציאה: "אבל למה אנחנו בכלל מתווכחים, הדת והמדע עונים על שאלות שונות, המדע חוקר איך העולם נברא, והדת חוקרת למה."
ואז אחת הבנות מר"מ 2 אמרה : "אולי השאלה הנכונה שצריך לשאול, היא מה השאלה הנכונה?"
ואז אני אמרתי בהיסח דעת : "אולי השאלה הנכונה, זה האם אנחנו בכלל רוצים לדעת?"

אחרי כמה ימים, נסעתי לבקר חברים שלי באוני' העברית. בדרך חזרה, שמעתי מישהו מתווכח באוטובוס על אותו נושא שאנחנו התווכחנו בבית חולים, ומישהו זרק את 2 המשפטים האחרונים שנאמרו בבי"ח (בוארציה קצת שונה אבל אותו עקרון).. וזה גרם לי לתהות.. האם אנחנו באמת רוצים לדעת??? ואם כן.. מה אנחנו רוצים לדעת?


נכתב על ידי , 17/12/2008 18:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 35

MSN: 

תמונה




1,163
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתולעת ספרים ממוחשבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תולעת ספרים ממוחשבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)