לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Passionate Repulsion.


".Hell is other people"

Avatarכינוי:  Immortality Passion

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

סוגרים?


 

אז הבנתי ששוקלים לסגור את ישראבלוג... 

אמנם אני לא מעדכנת כאן כמו שהייתי רוצה, אבל כהרגלי אני ממשיכה לבקר באתר ולקרוא בבלוגים אחרים, וככה שמעתי על האפשרות שהאתר ייסגר.

 

אז נכון שכאמור, הבלוג הזה לא מתעדכן בתדירות גבוהה במיוחד, ואין כאן פוסטים מרגשים ומרתקים ומליוני כניסות... אבל זה הבלוג שלי עוד משנת 2003.

כשהתחלתי לכתוב בו, הייתי בת 15, בכיתה י'. כיום אני בת 26, סטודנטית באוניברסיטה. חלק ניכר מהחיים שלי מתועד כאן, בין אם מדובר בשטויות שהצחיקו אותי או חוויות מהיומיום (שאולי גם לא עניינו אף אחד חוץ ממני).

למרות שקיימים אתרי מדיה חברתית ופלטפורמות שונות שאני מחוברת אליהן או הייתי משתמשת בהן בעבר (פייסבוק, מייספייס, פורומים, טאמבלר, יוטוב וכו'), המקום היחיד שהחזיק כל כך הרבה זמן - בכל זאת, יותר מעשור - הוא רק הבלוג הזה.

אמנם זה כבר לא נחשב כל כך נפוץ, כמו בעבר, להחזיק בלוג בישרא. אבל עובדה שיש אנשים שעדיין נמצאים כאן.

הכרתי כאן הרבה אנשים מעניינים, מצחיקים ויצירתיים לאורך השנים.

לכן, אני חושבת שיהיה ממש חבל לסגור את האתר. מקווה שההנהלה תוכל למצוא דרך להתגבר על הקשיים ולהמשיך להחזיק אותו באוויר!

 

מחזיקה אצבעות וכו',

Mayuki.

פרח

נכתב על ידי Immortality Passion , 30/3/2014 07:20  
הקטע משוייך לנושא החם: למה כדאי להציל את ישרא-בלוג?
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





45,139

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לImmortality Passion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Immortality Passion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)