לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולמה של עוד מיכל.


הכל קשור באהבה 3>

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

מי היה מאמין.


חשבתי שאני אעדכן את הבלוג פעם אחת כדי שהוא לא יימחק אבל החלטתי להמשיך לכתוב, אולי זה יעזור לי לפרוק והכל. הופתעתי לראות שנכנסים לבלוג שלי אנשים ואפילו אחד שמגיב. אותו אחד פעם היינו בקשר אבל הוא קצת נעלם, כמו שקורה עם כולם.

בכל אופן מאז שעליתי לתיכון גיבשתי המון דעות עלי, אני מודעת לזה שאני בן-אדם שלא יצלצל ולא ישאל לשלום חבר אם הוא לא יתקשר אלי קודם וישאל לשלומי, אני לא אחת ששומרת על קשר, אני בן אדם שלוקח לו הרבה זמן להתמסר ולבטוח במישהו, ובכלל להפסיק להיות אדישה עם אחרים.

אני, מיכל, השתנתי המון, פעם ההגדרה "ילדה טובה ירושלים" היתה תפורה עליי, עכשיו כבר פחות חח.
תמיד אני חושבת לפני שאני כותבת מה לכתוב ויש לי רשימה ארוכה ארוכה, ובזמן הכתיבה היא מתקצרת, אבל הדבר העיקרי שרציתי לכתוב בפוסט הזה זה, שעכשיו חודש ינואר, תחילת השנה החדשה (הלועזית) ואני מרשה לעצמי לשים לי כמה דגשים עיקריים וחשובים לשנה החדשה!

1. להיות מבסוטה מעצמי. וזה כולל בלעשות ספורט! וכל היוצא בזה.

2. להפסיק לעשן, זה מאוד מאוד לא בריא, היום, ה-29.01.09 היה היום הראשון שלא נגעתי בסיגריה.

3. להמשיך ללמוד בשקידה חח, זה חשוב.
ובע"ה עד סוף השנה אני אוציא רשיון, אני כל הזמן דוחה את זה.

 

שיהיה לכם סופ"ש מצוין (:

נכתב על ידי , 29/1/2009 22:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כבר 18.


מי היה מאמין שיעבור כלכך הרבה זמן.
אני זוכרת כשהיתי בכיתה ז' או ח' (זה לא באמת חשוב) רציתי נורא לפתוח בלוג ולא ידעתי איך, בסוף הצלחתי!
עכשיו כשאני מסתכלת על הפוסטים הם כלכך דביליים, חח היתי כזאת קטנה וטיפשה, ואני בטח עדיין כזאת. לפני חודש חגגתי 18, כבר בוגרת אבל נראית קטנה, ובאופי? נשארתי אותו הדבר, באוטובוס אני עדין עם הכרטיסיית נוער.

את האמת שאין הרבה מה לרשום, ושלחו לי הודעה באימיל שאליו אני נכנסת פעם ב... שהבלוג עומד להמחק.

אני לא מאמינה שיש פה קוראים, אבל בכל זאת...

 

שתהיה שנה מתוקה, מדהימה,
מוצלחת יותר משנה שעברה ופחות טובה מההבאה.

(L)

נכתב על ידי , 5/1/2009 22:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכמניות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכמניות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)