לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים עפ"י יפית


מטרת החיים שלנו היא לאכול ולנסות להוריד את השומנים שהצטברו

כינוי:  honeybadger

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

מונדיאל!!!!!


ברור שברזיל לוקחת!!!!  אני שמה כסף!

משמעם לי ואני בעבודה שלי

אוףףףףףף יאו איזה שיעמום ממש אין מה לעשות פה אני יכולה להתפחלץ ...

אולי אני אלך לאכול עוד טילון ... (יש פשוט מלא ובחינם )

נימעס לי כמה טילונים אפשר לאכול ?!

טוב יאלללה ארגנטינה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

האהאה הכוונה היא יאלללה ברזילללללללל......

תראו מה השעות המאוחרות של הלילה עושות לי :?

לא נורא .... פשוט אני עובדת עכשיו עד 12 בלילה ... ואז תבוא המונית תקח אותי הביתה ואז עד שאני אלך לישון זה בטח אחת ואז אני אקום בשש ורבע בבוקר ויחזור לפה שוב .. .חחח... חבל שאין פה איפה לישון !!

טוב לא נורא

יאלללה שטויות מחר שלישי רביעי ואז חמישי ושוב סופשבוע!!!!! יש יש יש יש יש !

יאללללה  ברזיל ...

נכתב על ידי honeybadger , 19/6/2006 21:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





509
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhoneybadger אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על honeybadger ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)