לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמנות החיטוט


always remember you're unique. just like everyone else

כינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2006

פוסט(מה) מוסיקלי(ת)


 

שזה קצת כמו שרמוטה פוריטנית, רק לא.

 

קרדיט למפיץ שחשב על הרעיון המשובח.

 

 

השיר שהכי עושה לי את זה בשבועים האחרונים:

 

 

Temptation של New Order

 

לדעתי מדובר בשיר הסטוצים התל-אביבי האולטימטיבי, ולו רק בגלל השורה:

Tonight I think Ill walk alone" "Ill find my soul as I go home

 

ושמישהו ינסה להתווכח איתי על זה.

 

 

 

השיר שהכי מצחיק אותי:

 

The Irony Of It All - The Streets

 

 

 

השיר הכי עצוב בעולם:

 

Street Spirit - Radiohead

 

 

 

3 שירים שאני יכולה לשמוע בריפיט אינסופי:

 

(עקרונית אין ממש דבר כזה. כל שיר נמאס אחרי כמה השמעות חוזרות ומצריך הקפאת פעילות. אבל, יש כאלה זמניים, אז אכתוב את אלה של עכשיו):

 

 

1. John Frusciante - Going Inside

 

2. New Order - Bizarre Love Triangle

 

3. The Beatles - Across The Universe

 

 

 

4. סוס עץ - אריק אינשטיין (שמוליק קראוס שולט)

 

 

הדיסק הראשון שקניתי:

 

(הזיכרון לא משהו יחסית לגיל. זוכרת רק את הדיסק הראשון שקיבלתי):

 

Radiohead - O.K Computer

 

 

הדיסק האחרון שקניתי:

 

Yeah Yeah Yeahs - Fever To Tell

 

 

איזה שיר (כל שיר בעולם) הייתי רוצה שיקדישו לי:

 

בסבוסה די! - מייק שריף, הילד הדרוזי

 

 

 

הייתי מתה לדעת לנגן ב:

 

צ'לו. כלי הנגינה הכי חושני בעולם לדעתי (במיוחד אחרי "המכשפות מאיסטוויק)

 

 

בקרוב אפרסם את רשימת הנידונים הפוסט - טראומתיים

נכתב על ידי , 2/8/2006 11:41  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמה מישקין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמה מישקין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)