לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Don't judge a blog by its description.

כינוי:  -Shani-

בת: 35

ICQ: 160273850 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

שעת סיפור


לפני שבוע וקצת עמדתי בתחנת אוטובוס ליד המעונות, בשעה יחסית מאוחרת. לא היו אנשים (זו תקופה שאין בה יותר מדי אנשים במעונות - בין מועדי א' למועדי ב') עצר לידי אוטו בתחנה ושאל אם אני צריכה טרמפ. למרות חיבתי המעט-אובססיבית לטרמפים אני לא אקח טרמפ עם אנשים שאני לא מכירה, אז אמרתי בחיוך לא.

"לאן את צריכה, הר הצופים? גבעת רם? תחנה מרכזית?"

הנדתי את הראש ואמרתי לא, תודה.

"נו יאללה אני אקח אותך מה הבעיה"

אמרתי לא. וכך במשך חמש דקות שלמות הוא ניסה לשכנע אותי לקחת איתו טרמפ. אחרי זה: "טוב, אז תביאי לי את הטלפון" במשפט הזה התגנב לו מבטא. שזה היה מפתיע, הבנאדם בלונדיני עם עיניים כחולות.

אמרתי לא, והוא פתח את הדלת. בנקודה הזאת באמת נבהלתי (אני לא נבהלת כ"כ בקלות, אבל כשבנאדם מנסה לשכנע אותך במשך יחסית הרבה זמן לעלות לאוטו שלו ואז פותח את הדלת, זו חציית גבול. מה גם שאני רחוקה מאוד מלהיות יפה או רזה אז זה מעורר חשד), זזתי הצידה ובדיוק עבר שם מישהו שאני מכירה, והוא נסע. הלוחית שלו לא מקומית. רשמתי אותה מתוך מחשבה רגעית.

ושוב, אני לא מסתובבת בעולם בהרגשה שמנסים להטריד אותי, ממש ממש לא, אבל לפתוח את הדלת זו הגזמה. אמרתי לא לפחות שבע פעמים וזה שהיה חושך והיה מבטא (זה הפתיע בגלל המראה שלו, לא כי אני גזענית. אני לא.) והלוחית זרה לא תרם לתחושה הכללית שמשהו כאן לא בסדר.

כמובן שלא עשיתי עם זה שום דבר.

היום שמעתי ממישהי שאני מכירה על הטרדה שעברה השותפה שלה לדירה, אחרי שלקחה טרמפ מאותו מקום. ביקשתי ממנה שתעביר לה את המספר שלי ויש לי את מספר הלוחית ועד (המכר שלי) אני באמת לא יודעת מה לעשות ואם להתערב בכלל. אני מקווה שהיא התלוננה, בעיקר מתוך רצון להרגיש טוב יותר עם עצמי. כרגע אני לא. 

נכתב על ידי -Shani- , 20/7/2011 18:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקי ב-17/10/2011 03:39
 





24,495

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Shani- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Shani- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)