לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים ישנן חוויות ולפעמים ימים רגילים... (מי שירצה אני גם מעצב ואשמח לעצב למישהו...) ;]


כאן תוכלו למצוא הרבה פוסטים של תמונות, עיצובים, עזרה ורק כל מה שתחלמו עליו... (זו דעתי)... אבל הבחירה שלכם... אם אתם יותר תלנקקו ותשאירו תגובות הבלוג יהיה עוד יותר טוב ומעניין אך עם לא הוא לא יתעדכן... אז הבחירה בכף ידיכם... תודה ולהית'...הסוף.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007


איזה כיף לי...חחח.....

יש לי MAC_OS_X על דיסק מוכן שמחכה להתקנה על המחשב...

מי שלא יודע מה זה MAC_OS_X יכול להכנס ללינק הזה: http://he.wikipedia.org/wiki/Mac_os_x

אני עכשיו אצטרך לפרמט את המחשב כי החליפו לי לוח אם ודיסק קשיח לדגמים מתקדמים יותר.. ובגלל זה הSOUND עכשיו לא עובד לי בכלל...

אבל למרות שאני עצלן בקטע הזה אני אפרמט בזמן הקרוב אחרי שאני אסיים לגבות...

אז אני אתקין את MAC_OS_X, את LINUX ואת WINDOWS XP...

אני מקווה שהמחשב יתן לי להתקין שלוש מערכות הפעלה... =\

קיצר, MAC_OS_X היא המערכת!!!

יש לה הגנה מובנת מיוחדת במינה וההכי טובה.. ז"א שלא צריך לחפש תוכנות הגנה של אנטיווירוס, של אנטי-טרויאן, של כל מיני כאלה...

יש שם כבר הגנה סוסה מובנת...חחח.... ^^

ויש שם את הסופר-דופר גראפיקה...

גראפיקה שכופלת את זאת של וויסטה ואת זה של UBUNTU..

קיצר... יש לי פה דבר חלומי שנמכר רק באמריקה. ושם נמכר באיזה 969-1000$ ופה בישראל לא נראה לי שיש בחנויות אלא רק אצל סוכנים מיוחדים שעובדים בחנויות של סניפים מיוחדים שיש בעיקר באמריקה שהם מוכרים את המערכת ההפעלה MAC_OS_X ב2000$!!!!

ואתם קולטים שלי יש את זה כבר...פהה!!!!

חחחח....

סיימתי לחרוש....!!!!

 

אז יום טוב, לילה טוב!

שנה טובה לכולם!

ושיהיו לכולכם הרבה הפתעות טובות השנה.....חחח..... 33>>>>>>>

נכתב על ידי , 14/9/2007 02:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ה-09.09.07


היה היום ביה"ס, כמובן.... והיה אחלה...

היה לי יום קצר.. של 5 שעות בסה"כ... ^___^

ויום של מקצועות כיפים..

היו שעתיים לשון.... שהן היו קצת מצ'עממות. -____-"

הייתה שעה אחת פיזיקה.. והמורה חפר כל השיעור על מכוניות..

 

 

בואו נזכר בנוסטלגיה..חחח..

זוכרים את דונאל-דאק? (Donal Duck)

הברווז הזה... ואת את טוויטי (האפרוח הקטן והצהוב)

אז קיצר... המורה לפיזיקה מדבר בול כמו דונאל-דאק... איזה צחוקים...

אם הוא ישים כערה מול הפרצוף שלו.. אחרי שעתיים היא תהיה ממולאת ריר.. -__-

קיצר, הוא חפר על מכוניות... הוא סיפר לכיתה שהוא היה ביפן.... והוא נכנס לחברה TOYOTA וביקש הדרכה...

אז הוא סיפר לכיתה שבעלוני מכוניות..

כשנגיד רוצים לקנות מכונית... לוקחים עלון מכוניות ששם מצולמות כל הדגמים של המכוניות וליד תצלום של כל מכונית יש את הפרטים עליה.. את המידע עליה...

אז היום הוא דיבר על הנושא: "תאוצה"

 

והוא אמר שהוא ראה בעלונים האלו שמכונית משפחתית של TOYOTA.. מכונית לא סופר-חדשה.. אלא בין היומיומיות.. מאיצה ב4-5 שניות ל100 קמ"ש..

והוא אמר שזה פשוט בלתי אפשרי... אז הוא שאל אותם למה הם כותבים לא נכון ככה...

אז קיצר, הוא אמר שהם הראו לו שזה הוכח לפי ניסויי מעבדה... ואז כשהוא ביקש לראות את המעבדה.. הם הראו לו... והוא לא ראה שם מכונית.... אלא רק את המנוע ואת הסטרטר ועוד משהו......חחח...

קיצר, הוא גילה שרק המנוע.. יכול להגיע בתאוצה של 4-5 שניות ל100קמ"ש..

קיצר, הוא חפר מלא.... >.<

והיה לי מצ'עמם... =____-"

חחח....

 

אחר"כ היה שעור חינוך תעבורתי עם המורה שקרע את הכיתה מצחוק כל הזמן...חח....

הוא ממש עיצבן ילדה אחת מכיתה..

כי היא לא הייתה בשעור הראשון (השעור האחרון שהיה עם המורה לחינוך תעבורתי)...

וזאת כי היא הייתה בחו"ל...

אז הוא התחיל לשאול אותה שאלות..

לדוג': אה..באמת??? היית בחו"ל?? אז איפה???

[היא צחקה..XXD וגם כל שאר הכיתה....חח..]

ואז המורה שאל: הבאת לי מתנה??

[הכיתה התפקעה מצחוק..חחח....>.<]

 

קיצר... הוא המשיך ככה להצחיק כל השיעור וכמעט לא הספקנו כלום....XXD

ואז הייתה שעה של מקצוע מגמה.. לי הייתה שעת מיתוג.. זה מקצוע בתחום המחשבים ואלקטרוניקה...

אז היה ממש כיף...כי היה לי ממש קל להבין את החומר..

קיצר, היה יום אחלה.. וחרשתי לכם עליו....חחח...

 

טוף, יש לי עוד חצי שעה אימון סקציה (סקציה = נבחרת שחיינים מיקצועים, חזקים ומצויינים)....חחח...

ואז יש לי ב17:30, בקונסרבטוריון, חזרה גנרלית, לכבוד סבב הופעות שקרב ובא, שיהיה במוסקבה ובסנט-פטרבורג במשך שבועיים וחצי... >.< תקנאו.. =)

 

 

אז בהביי לבינתיים... :]

נכתב על ידי , 9/9/2007 14:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי ובגדול.....!!!!!! >


אני מזה מצטער שלא עידכנתי פה מלא זמן... אבל זה מה יש.... סוריייי...

 

אם אתם מעוניין בחפירה שלי המסבירה זאת שלא הייתי פה כ"כ הרבה זמן היא כזאת:

1. למדתי בביה"ס שבח-מופת בת"א ובגלל זה היה לי מלא עומס. הייתי בכיתה ט' והיו לי מבחנים על גבי מבחנים בכל המקצועות... אז לא היה לי זמן לפשרות אלא רק ללמוד.. =\ אז למדתי ולא יכולתי להיות במחשב... =\

2. למדתי בקונסרבטוריון ובגלל זה לא היה לי גם זמן.. היה לי סבב הופעות לא נורמאלי באמריקה.... היינו (תזמורת ייצוגית לכלי נשיפה ואני) שם שבועיים וחצי...

אם מישהו רוצה חרישה על סבב ההופעות.. שיגיב ויבקש.... כי יש לי חפירה לא נורמאלית בשבילכם... אבל חוץ מהסבב ההופעות היו עוד מלא הופעות, קונצרטים וכו'... שכל זה "אכל" לי פשוט ת'זמן.... =)

3. ממממ....הייתי בנבחרת שחייה מובילה (סקציה) אז גם האימונים לקחו לי מלא זמן...

4. חיים פרטיים... =)

 

אז אני מקווה שאתם מבינים אותי... ואני מבטיח לבוא ולהמשיך לעדכן יומיום.. אבל אם לא יצא, אז שבוע שבוע... =]

אז זה הכל לגבי החפירה המסבירה את זה שלא הייתי פה הרבה זמן ולא עדכנתי..

 

ועכשיו חוזרים בחזרה לבלוג...

אז ככה..

למדתי שלוש שנים בשבח מופת שהוא נמצא בתל אביב... >.<

***שבח-מופת הוא חרא של בית ספר!!!!***

אז קיצר... סבלתי שם מלא זמן... 3 שנים סבלתי שם... =\

אז סופסוף.. סיימתי שם את החטיבה ועקב זאת עברתי לתיכון אחר... כי לילמוד בשבח זה פשוט מווווווווווותתת!!!!!!!

אז אחרי שסיימתי את שלושת השנים שלי שם טוב (מבחינת התעודות).. עברתי...

 

ועכשיו אני כבר לא שבח-מופתיסט... אלא עמל ב'טיסת.......

XXXXXXD

קיצר, אם לא הבנתם את הבדיחה המוזרה הזו, אני אסביר אותה.. אני כבר לא לומד בביה"ס שבח-מופת אלא אני לומד עכשיו בביה"ס עמל ב'!

בינתיים, לפי השבוע הראשון, הביה"ס הזה פשוט אחלה....

נבחנתי לפני תחילת שנת הלימודים... והתקבלתי לכיתה מדעית... :] | זאת אומרת שהתקבלתי לכיתה שלומדת את כל המקצועות ברמה של 5יח"ל... =]

צוות המורים מצויין, מלמדים מצויין את כל המקצועות והכיתה פשוט אחלה..

אז הכרתי כבר את כל המורים... וכמה חברים לכיתה.... אבל עדיין קשה לי עם השמות של כל החברה'ס בכיתה... אבל עם הזמן אני אזכור את השמות של כולם...LOL

-

יש לנו כמה מורים מצחיקים מוות בביה"ס...

המורה הראשון הקורע מצחוק כל אחד הוא המורה למתמטיקה ל5יח"ל..

הוא מלמד מצויין מתמטיקה (גיאומטריה ואלגברה).....

לידו פשוט המקצוע "מתמטיקה" הופך למקצוע ההכי הכי כיפי ופשוט במערכת השעות...

-

אחריו יש את המורה לחינוך תעבורתי...

המורה גם מצחיק מאוד...

הוא עושה פרוטקציות מלא לתלמידים שלו.. ז"א, לדוג': אם הוא מבקש עזרה... ומישהו מתנדב, אז הוא לא מביא שעורי בית למי שהתנדב... >.< ולכל שאר הכיתה שלא התנדבה הוא מביא ש.ב.

השעורי בית שהוא מביא מזה קשים, טוב נו..., ליתר דיוק... ארוכים...XXXD

צריך מלא זמן לבזבז עליהם...

-

יש את המורה לפיזיקה שהוא כל הזמן מספר סיפורים...

סיפורי אלף לילה ולילה...

והוא מזה ממציאן!

XXXD

הוא ממציא כאלו דברים שכמעט אף פעם אי אפשר לדעת אם אפשר להאמין לו או לא.....

XXXXXXXXXXXXXXXDDDDD

-

יש את המורה לאנגלית שהיא אחלה..... היא לא ממש מצחיקה...

היא מורה לאנגלית, רכזת אנגלית של כל הביה"ס ויועצת.....

אבל היא ממש נחמדה ומורה לאנגלית אחלה...

-

המורה ללשון קצת מעצבנת.. יש לה קול צווחני.. אבל אין מה לעשות עם זה.. אבל היא מורה טובה... :]

-

המורה לספורט ממש מקצועי.. והוא דורש הרבה תוצאות והרבה השגים... והשגים גבוהים...

-

המחנכת היא מורה לאנגלית... ואמרתי כבר שהיא אחלה.....חח....

-

המורה להסטורייה מצויינת... הדבר הלא ממש טוב שבה הוא שהיא אוהבת להכתיב הרבה ומכתיבה הרבה..... =\

אבל אני אוהב הכתבות.. אז זה פסדר מצידי..;]

-

המורה לתנ"ך פסדר... לא מי יודע מה.. אבל פסדר.. קצת מצ'עמם בשיעורים שלה...חבל... =\

-

המורים למגמה שאני לומד בה פשוט חבל"ז.. אני חושב שאין מצב ליותר טוב ומשמח..

קיצר, עוברת עלי תחילת שנת לימודים טובה.... מתחילה בצד ימין... =)

 

________________________________________________________________________________________

 

ב20 יש לשכבה שלנו FUNDAY (ציטוט של המחנכת) בשפיים...

הולך להיות הרבה כיף...

 

אז זה הכל להיום... לבינתיים.....

אני אחזור לעדכן לעיתים יותר קרובות כאן..ומבטיח שלא יהיה יבש יותר.. ;)

 

אז בהביי לבינתיים חברה'ס...

 

ושנה טובה ,מתוקה ופוריה לכווווווווווו....לם!!!

נכתב על ידי , 8/9/2007 19:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mixer2007 ב-13/5/2008 23:11
 





כינוי: 

בן: 32

ICQ: 351602 

תמונה




1,063

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr. DaMi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr. DaMi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)