לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Behind Dark Glasses.



Avatarכינוי:  Jackywacky

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

אז עשו לי זריקה בתחת.


כל צד ימין של הגוף שלי רדום.

המיגרנות משתלטות לי על החיים, בדיוק כמו טל שוב, הרמ"ד (ראש מדור) המטורף של מדור פוסט.

קשה להבין בן אדם כה מתוסכל ומעורער, וכל מה שאפשר לצפות זה שיום אחד אני אמצע חן בעיניו, לא שזה אפשרי,

אנשים רבים מנסים ללא הצלחה.

קשה לי לתרץ את העובדה שרע לי במיוחד ושכל הבעיות הפיזיות שלי (טוענים המוממחים) הן כתוצאה מלחץ נפשי כבד.

משום שהמדור ככ מושלם, וכך גם רוב היחידה, ואני באמת נהנת מהעבודה (רוב הזמן) נותר לי רק לשנוא את עצמי על האומללות

שמקוננת בי רוב הזמן, אבל מצד שני אני באמת לא היחידה ש"מפונקת" כל המדור מוצא את עצמו בדיכאון ביום זה או אחר של השבוע..

אנחנו עושים תורנויות.אז אני בגימלים.היום ומחר, קיבלתי זריקה בטוסיק וכדור ממסטל במיוחד.(תודה לאל לא עושה שמירת לילה בבית סוקולוב) אני לומדת עכשיו אפטר, ונהנת.עושה משמרות של 24 שעות ארוכות אך ממלאות גאווה,רואה את גל מעט מאוד וישנה מעט מאוד.

קשה שלא להתבאס.

 

טוב אז יש מלא תמונות חדשות אני פשוט יעלה.

 

 

ליד החרמון:)

כשנסענו (אני וגלי) לצימר ברמות.

 

 

 

 


 

בערב בנות של היחידה! היה ממש כיף!

 

 

 

 

 


 

תמונות מדור!

 

 

 


 

לילה לבן ביחידה! מצלמים סרט סיכום שנה!:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מקווה שנהנתם!:):)

נכתב על ידי Jackywacky , 25/2/2008 21:06  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חייבת לכם קוראים יקרים את התנצלותי.




לא שנראה שעוד מישהו קורא פה..

הבלוג ניהיה שקט ורועב לתשומת לב, ממני וממכם.

 

מצטערת שאין לי זמן לכתוב אני שקועה בעבודה.וגם בסופו שבוע אני לא מצליחה למצוא את הזמן.

 

אני חושבת לסגור את הבלוג.

אבל מפחדת לאבד את כל הדברים החשובים שלי פה.

 

מה דעתכם?...יש כבר למי לכתוב?

 

 

נכתב על ידי Jackywacky , 22/2/2008 17:50  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





199,012
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJackywacky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jackywacky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)