לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

4/2016

אני הולכת לשבור לי את הלב


אני תמיד עושה את זה,

אני עכשיו ממש לא נרדמת.

אמצע הלילה!

אני שואלת אותי שאלה.

שאלה שאני צריכה לשאול אותו.

נהייתי פחדנית, זה עלוב.

הרי פעם רק חיפשתי את זה.

את האמת, רק את האמת.

עכשיו לשאול מישהו שאלה מטופשת מרגיש לי שברון לב.

 

אני לא יודעת, אני מנחשת.

הניחוש שובר לי את הלב, מה יש לי?

למה אני מדירה שינה מעצמי.

מדמיינת שפרצו לי לדירה.

שאני לא יכולה להתמודד.

שהוא איבד עניין, זה בסדר זה קורה.

אבל למה לא אומרים לי?

לא מגיע לי לדעת?

למה זה מחרפן אותי בכלל?

אני לא רוצה להתמודד עם מחר.

אני לא רוצה לגלות שאני בצד,

זה כואב לי מידי ולא בא לי להיות שולית.

מה ביקשתי? שיגידו לי?

עדיף שיכאב עכשיו ולא אחר כך.

אני אתגבר, לא שברור לי עם יש לי על מה.

אני לא מקאנה כי אין לי על מה.

אני כועסת כי אני מרגישה מרומה.

אני כזאת מעצבנת.

 

נכתב על ידי , 10/4/2016 02:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,379
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה של קיץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה של קיץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)