לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Freedom


לעמוד בקצה,לפרוש את הידיים,להקשיב לרוח ולהרגיש שאתה עף.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2019

שקיעות


קמתי הבוקר לראות את הזריחה ונזכרתי איך כל בוקר בקפדנות היית שולח לי תמונה של השמש מפציעה מבין ההרים. ופתאום הבנתי, שיש אנשים של זריחות ויש אנשים של שקיעות וזה נכון לא רק לגבי השמש ולכל דבר יש עת ומקום וכל הדברים תמיד משתנים, ואנחנו מהלכים על חבלים, נופלים ברשת או נופלים בין החורים. אתה היית בשבילי איש של זריחה, אנרגיה עולה, חבר לעת צרה. וכבר כמה חודשים עכשיו שאני רואה רק שקיעה ועוד שקיעה ועוד שקיעה






נכתב על ידי , 7/7/2019 21:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוֹרי.-ו> ב-8/7/2019 03:59
 



העצבות הגדולה


רציתי לטרוף את העולם

רציתי לטייל ולנדוד

לברוח מהבית

ולברוח מעצמי.

בסוף, כמו תמיד, זה השיג אותי

לא משנה כמה רחוק הלכתי

נתקלתי בעצמי בכל פינה

ראיתי את נקודות האור

ואת נבכי האפלה.

ביום אביך, בלילה חם בהודו הקסומה

בשלהי מרץ תחת שמי כוכבים

שמעתי פתאום קול מוכר בוקע מחלון של אחד הבתים

הייתה בתוכי עצבות גדולה

כמו שרק אני יודעת ומסוגלת להכיל.

במקלחת שהה לו גבר

שנתן לי את הלב שלו על מגש

ועדיין לא הצלחתי להיות שבעה.

זה תסכל אותי כל כך עד שלא הצלחתי לראות בבירור

שהגוף והנפש אומרים לי את מה שהמיינד מסרב לקבל,

אני פשוט לא יכולה להמשיך לקפל את עצמי

לתבניות שאליהן אני לא נכנסת

האגו שלי התעצם והשתגע

כמו שאגו אמיתי יודע לעשות

הצגת כוחות.

ואני רק ישבתי לי על הכיסא, במרפסת

עם שיר נוסטלגי ברקע

ודמעות מלוחות

מפחדת להיכנס פנימה

אל חדר השינה

ולהתמודד עם כל המפלצות שמתחת למיטה.

זה היה יום אביך, לילה חם בהודו הקסומה

בשלהי מרץ תחת שמי כוכבים

שיר נוסטלגי התנגן,

העצבות הגדולה בתוכי הזכירה לי

את שאני.

נכתב על ידי , 7/7/2019 21:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





25,607
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-היפנית המוזרה- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -היפנית המוזרה- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)