לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה סמים וסקס


הגעתם לבלוג הסוטה שלי כאן יתאורו סטיות לא לבעלי לב חלש ולנשים בהריון!!! הכניסה אסורה לפקאצות וערסים!!!

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 203146585 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

אהבה זה כל הקטע...


אוקיי אז רובכם כבר יודעים על הרומן המתמשך שלי עם יואב המאמי שלי...

ואם אתם לא יודעים סימן שלא דיברתם איתי יותר משנה מה שאומר תתביישו לכם!!!

בכל מקרה רציתי להגיד לכם איך זה נראה כשאתה מתאהב בפעם השנייה ואם אתם מבולבלים אולי תוכלו למצוא את התשובה עכשיו!

קודם כל אני הכי מאוהבת שיש עכשיו, נכון הייתה לי אהבה ראשונה אבל היא הייתה כ"כ תמימה שזה כבר גבל בטימטום....

דבר שני אהבה שנייה היא הרבה יותר איכותית כי להבדיל מהאהבה הראשונה היא נבנית לאט יותר ובזהירות יותר..

ככה גם קשה יותר לשבור אותה כי עמידה בפני כל דבר שיבוא לכם בדרך...

בהתחלה היה לי קשה להבין וחשבתי שאני סתם מדמיינת אבל כשזה נמשך את רואה שזה לא צחוק זה פשוט נבנה.

מה שבעצם קרה לי באהבה הראשונה היא שהתאהבתי כ"כ מהר נהיינו ביחד כ"כ מהר וזה גם נגמר כ"כ מהר...

תבינו משהו כשאתה באמת אוהב מישהו תהנה מכל שנייה שיש לך איתו כי מי יודע מתי זה ייגמר, בכל אופן אני מרגישה הכי בשמיים וזה נראה כמו חלום

שאמור להתגשם ובעצם קורה עכשיו כי מי ידע שאהבת חיי נמצאת 2 מטר לידי כשאני מדברת על בית ספר רונסון,

מי ידע שאני אצא עם חברים ואכיר אותו שם...

אף אחד לא ידע גם שהתחלנו לצאת כולם אמרו שזה לא יחזיק הרבה כי זאת לא נראית להם אהבה...

כולם התבדו בסופו של דבר ואת האמת אפילו אני...

לא חשבתי שאני יאהב ככה מישהו כמו שאני אוהבת את יואב שלי...

באיחול גדול שיקרה לכם מה שקרה לי ובתקווה שתמשיכו לחשוב רק על..

סקס סמים ואהבה...

ברקת.

נכתב על ידי , 8/12/2008 17:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוטה בסטייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוטה בסטייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)