לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i see you smiling every day..


חה חע! מחפשים את היציאה?! טוב בואו נעשה עסק, אני אגלה לכם איפה היציאה ואתם תקראו את הבלוג שלי (היציאה ב-X שנימצא בצד ימין).

כינוי:  טל ההיא

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אפשר להגיד שדיברתי עם אלוהים וזה מצדיק עידכון שני באותו יום..


אתמול היינו בסרט... ולמרו שדאתה מרגיש שדפקת את המערכת שנכנסת בחינם זה לא גורם לך להרגיש שאתה דופק את המערכת אם לא קנית פופקורן וקולה. מוזר מאוד.

אז מאיה ואני החלטנו ששארון צריכה לקנות קולה... מרתי את המאיה אצלי בפלאפון בשם 'אלוהים נייד' והיא שמרה אותי בשם 'אללה סלולרי' ו'הנביא מוחמד פלא' וזא שלחנו אחת לשנייה הודעות שמצוות על שארון לקום עכשיו באמצע הסרט ולצאת החוצה להביא לנו פופקורן היא היא הנבחרת :)

 


נכון הוא דומה לאיפה אפי?

אשמח לקבל תמיכה.

טל.

 

 

נכתב על ידי טל ההיא , 26/10/2007 18:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,712

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל ההיא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל ההיא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)