לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג של אחת שאוהבת חתולים אבל לא מתכננת לגדל בזמן הקרוב.. (אילוצי אמא)

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

הפנטזיות שלי


אז ככה, בזמן האחרון חשבתי קצת והגעתי למסקנה שיש לי 3 פנטזיות שהייתי רוצה להגשים (ולא פנטזיות בלתי ניתנות להגשמה כמו לעוף או לשחק בסרט עם ג'וני דפ)

אז הנה הפנטזיות שלי, נא לא לשפוט!


בתחום הרומנטי - הצעת הנישואין הכי מגניבה שהייתי רוצה: אני והחתן לעתיד יושבים בבית קפה ואז נכנס יוני בלוך עם גיטרה ושר את "יש טבעת". ואז כשהוא שר את השורה:"אז רק תדעי שיש"  החתן המיועד מוציא את הטבעת :)

הנה לינק לשיר, למי מכם שלא מכיר אותו:http://www.youtube.com/watch?v=MZ4ZzAs5mFg

 

***יש לציין שהחתן המיועד יהיה חתיך, כן?


בתחום התרבותי - כרטיסי טיסה ללונדון + כרטיסים לתיאטרון, לראות את המחזמר "סוויני טוד". מי שקונה לי את זה מתנה אני מתחתנת איתו. גם כי הוא הגשים לי חלום וגם כי יש לו מספיק כסף כדי לממן מתנה כזאת  D:

 

ואם אני כבר מתחתנת איתו אז שיגשים גם את הפנטזיה הקודמת...


בתחום הסקס (כן,כן)  - טוב, לא שיש לי ניסיון בתחום או משו, אבל כשיהיה לי אז זה דבר שממש הייתי רוצה לעשות: להתחפש לסוויני טוד וגב' לאווט ולעשות משחק תפקידים כזה (כמו אחות ומטופל יו נואו). מי שראה את הסרט יודע כמה ג'וני דפ והלנה בונהם קרטר הופכים את הזוג המבוגר והביזארי לזוג נוטף סקס (ודם). המתח המיני בסרט הזה פשוט מפוצץ את המסך. וגם, אני פשוט מתה להתחפש לגב' לאווט ו-וסטים הופכים כמעט כל גבר לסקסי.

 

ומי שלא ראה את הסרט - למה בדיוק אתם מחכים? לכו לראות כבר!


אז זהו, עכשיו אתם יודעים :)

האמת שהפוסט הזה יכול להועיל לבויפרנד שלי לעתיד.. ככה הוא ידע מה לקנות לי מתנה, איך להפתיע אותי במיטה ואיך להציע לי נישואין..

and what's your fantasy?

 

נכתב על ידי , 22/2/2011 19:57  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,059
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*נערה חולמנית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *נערה חולמנית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)