לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טדם טדם טדם


טדם טדם טדם טדה טדדם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2015

יום אחרון


סוף סוף זה הגיע. היום האחרון שלי בחברה הזאת.

אחרי יותר מחמש שנים, סוף סוף אני עוזב.

כשהודעתי להם לפני קצת יותר מחודש, כל המנהלים היו בהלם. אם כי הסיבה לעזיבתי היתה די ברורה למי שפתח את עיניו (ואוזניו). מאז ההודעה, כל יום נוסף שם הבהיר לי שעשיתי את הצעד הנכון. אני חייב להתרחק. להתנתק.

הסכמתי להשאר עד סוף השבוע, למרות שהחודש נגמר באמצעו. ביקשו ממני להשאר אפילו יותר, אך גם בחברה החדשה, אליה אני עובר, לוחצים שאגיע מה שיותר מהר (למזלי).

היום הגעתי בלב שמח. השארתי את הרכב והמפתחות. ניסיתי (באמת ניסיתי) להמשיך ולפתור את הבעיה שעוד נשארה פתוחה. אני חושב שהצלחתי להתקדם בהבנה שלה קצת.האיש הרע לא בא היום. בעצם, בכל השבוע האחרון הוא הגיע רק יום אחד. עדיף ככה. אם אני לא יכול להפרד יפה, עדיף לא להיפרד כלל. פשוט להעלם.

אחה"צ היה לי טרמפ עד הבית. מאז אני רגלי, עד תחילת השבוע, בו אני אמור לקבל את הרכב החדש.

ואני חופשי ומאושר.

נכתב על ידי , 2/7/2015 21:06  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר




הבלוגים הקבועים שלי
11,913

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנתר ורוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנתר ורוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)