לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי רק שלי


שלום אני...לא חשוב מי אני...מה שכתוב פה יאמר הכל... בבלוג שלי אני אכתוב על כל מני דברים...ממקרים שקרו לי למחשבות שעוברות לי בראש לדברים הכי סתמיים שיש :) מקווה שתהנו לקרוא...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

העומק- התחכום- וחוסר הפשטות


למה כל הנ"ל השתלטו כ"כ על חיינו?

באמת שהלב שלי כבר לא מסוגל להכיל כ"כ הרבה מחשבות עמוקות ומסובכות.

מה קרה ל- הלכתי לשחק בגן היה כיף, חזרתי הבייתה, ראיתי טלויזיה, קראתי ספר, הלכתי לישון. 

והכל היה פשוטו כמשמעו.

היום לא.

היום זה- קמתי בבוקר -טדדדם-

אכלתי ארוחת בוקר, עברתי 20 שניות בלי לחשוב, בואו נארגן מסיבה!!

אז עברו ה20 שניות, ואלו שאחריהן כנראה טוחנות לי בשכל ללא הרף.

ואם המחשבות הן אמצעי לבריחה מהריק, אז מה כ"כ רע בריק? 

ומה אני עשיתי רע שאני צריכה בכלל להתמודד עם כל השאלות המעפנות האלה?

באלי איזה 3 שעות ביום להיות סתומה חסרת דאגות. חסרת התמודדויות. חסרת לחצים.

חסרת חישובים עתידיים.

תגידו, אפשר אולי להיות בלי כל הדברים האלו ו-לא- להיות סתומה?

אם כן אני רוצה תמיד!

לא יכולה כבר עם הכובד שאני גורמת לעצמי. 

ועוד עכשיו עם השחרור, כל היום בית, כל היום עם עצמי, המון מחשב, 

ומה שאני לא עושה, המחשבות רצות ומתישות אותי מראש.

כשאין מסגרת יוצרים מבפנים. הלחץ והאובר מחשבות, הם המסגרת שלי.

אני רוצה מסגרת מפגרת אפילו, לא רוצה לחץ ואובר מחשבות- הם לא באמת מועילים כ"כ.

רק גורמים לי לא להיות מסוגלת לעצור אפילו לרגע. אפילו לראות טלויזיה אני לא מסוגלת 

כמעט, מרוב לחץ. כמה אירוניה בהקשר אחד הא?

יותר מדי.

ספר התאו. אני עוד אמצא אותו בתרגום לעברית ואקרא את החכמה שיש בו.

אמן.

שיהיה רק טוב.

ושאלה יהיו הצרות שלנו,

וממחר..חג שמח :)

נכתב על ידי me myself and me again , 1/12/2010 00:07  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  me myself and me again

מין: נקבה

ICQ: 285130939 




2,962
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme myself and me again אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me myself and me again ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)