לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life In Black & White


החיים בשחור לבן עם כמה אזורים אפורים על פי מחשבותיי

כינוי:  [Incognito]

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

הם מפתיעים אותי כל פעם מחדש.. :]


א' שלח הודעה יותר נכון כמו שהוא כתב

הוא השחיל אחת ולא יכול עדיין לדבר לצערנו..

אבל הוא יחזור ביום רביעי :]]]

הקטע שוולנטיינ'ס דיי זה עוד שבועיים ב14 לחודש

שאגב אומר שזה יוצא גם יום שישי ה13 לפני חח

יהיה סופ"ש מעניין.. חחח

הייתי אצל ר' יום חמישי אבל לצערי הוא היה צריך להגיע

לבסיס ביום שישי מה שאמר שקמתי מוקדם פי אלף ממה שרציתי..

אבל היה כיף לישון לא לבד והוא מתייחס אליי יפה :]

ובנימה זו

:]

נכתב על ידי [Incognito] , 31/1/2009 14:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא יודעת מה הולך..


אני מדברת עם ר' אפשר לומר כל יום..

אבל א' לא עונה לי כבר שבועיים הודעות וצילצולים

נראה לי כרגיל דפקתי הכל ..

עוד פעם יש לי את היציאות המפגרות שלי

אני לא שולטת בזה :[

אני נלחצת..

 

אני יודעת שהוא סוגר הרבה בבסיס שלו וטוחנים אותו

והכל אבל לא לומר מילה שבועיים?! זה הזוי בשבילי.

המסקנה היחידה שלי היא שאני דפוקה.

 

שניהם כל כך מוצאים חן בעיני שזה מדהים אותי..

הם פשוט משלימים אחד את השני :]

אבל האם אני אספיק להם? מקווה שכן :]

נכתב על ידי [Incognito] , 29/1/2009 18:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של incognito ב-31/1/2009 21:48
 



לא מתאימה לאף אחד..


לא מתאימה, כאילו נועדתי להיות לבד

אני יותר מדי תלותית, יותר מדי "נידי"..

צומי כמעט כל הזמן.

אני רוצה הרבה אני צריכה הרבה.

אני רוצה וצריכה מישהו שידאג לי

שיתמוך בי שתמיד יחשוב עליי

ויתמודד איתי

עם המשברים שלי והחולשות שלי

וגם עם ההצלחות שלי והשאיפות שלי.

שיתמודד עם זה שאני לחוצה

כמעט כל הזמן בכמעט כל דרך אפשרית

שיתמודד עם זה שאני חייבת כמעט הכל בדרך שלי.

וכן אני יודעת שאני דורשת הרבה אבל כזו אני

עם כל האטרף שלי יש לי עוד מלא צדדים

וגם שובבים למרות העובדה שאני לחוצה שם למטה.

תנו לי את זה ואתן לכם אפילו יותר.

כן אני קצת כבדה בנושא .. תתמודדו!!

נכתב על ידי [Incognito] , 18/1/2009 22:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של incognito ב-29/1/2009 18:35
 



לדף הבא
דפים:  

1,973

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[Incognito] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [Incognito] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)